Think City 2011 “DOLLY”

Startet av Jon-Kåre Olufsen, torsdag 27. november 2025, klokken 21:24

« forrige - neste »

Jon-Kåre Olufsen

Hei, er ny på forumet og har akkurat kjøpt en Think 2011 modell som jeg skal bruke på hytta som er på en øy uten veiforbindelse men nok om det, har googlet og googlet uten å g kunne finne instruksjons bok på norsk. Er det jeg som er dårlig å google eller finnes det ikke?

Warlock

Hei

Nei jeg er ikke sikker på om den finnes som et eget samlet dokument digitalt. Den engelske er det.
Jeg har dog en del pdf'er av de forskjellige kapitlene. Batterimanualen var en egen brosjyre.
Har også verkstedsmanualen på engelsk og norsk. det er vel begrenset hva man får lastet opp her på forumet vil jeg tro, men om du (eller andre som er interessert) tar kontakt på PM så finner vi vel en måte å dele dette på.

worry

Hei,
Gratulerer med High Class bil!  :)

Jeg hadde faktisk det du trenger. Prøver å legge ved her.
Think lithium

Jon-Kåre Olufsen

Sitat fra: Warlock på torsdag 27. november 2025, klokken 22:31hjertelig takk til begge 2
Hei

Nei jeg er ikke sikker på om den finnes som et eget samlet dokument digitalt. Den engelske er det.
Jeg har dog en del pdf'er av de forskjellige kapitlene. Batterimanualen var en egen brosjyre.
Har også verkstedsmanualen på engelsk og norsk. det er vel begrenset hva man får lastet opp her på forumet vil jeg tro, men om du (eller andre som er interessert) tar kontakt på PM så finner vi vel en måte å dele dette på.
Sitat fra: worry på fredag 28. november 2025, klokken 10:58Hei,
Gratulerer med High Class bil!  :)

Jeg hadde faktisk det du trenger. Prøver å legge ved her.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA