Blinklyshendel og frontkamera kommer til Model 3

Startet av OlaM, fredag 03. oktober 2025, klokken 14:52

« forrige - neste »

OlaM

Aldri for sent å snu, så lenge man blinker!

https://elbil.no/tesla-utvider-rentekampanje-og-forlenger-rekkevidden-pa-alle-variantene/

Mer rekkevidde, ny "presisjonsutviklet" blinklyshendel og frontkamera med spyler og varme. Sistnevnte nesten ikke til å tro. Har en nordmann fått jobb i designavdelingen?

Spent på om det blir 360-visning etter hvert og om vi uten frontkamera får en begrenset variant.
'21 3LR

Skogstrollet

Ganske håpløst med rendyrket blinklyshendel. Jeg har null problemer med å bruke knappene på rattet, men skulle gjerne hatt fjernlys og lyshorn på hendel. Når de først innfører hendel burde all lysfunksjonalitet overføres.
- Tesla Model 3 LR Highland (i bestilling)
- 2020 EQC 400 4MATC AMG.

OlaM

Sitat fra: Skogstrollet på fredag 03. oktober 2025, klokken 15:11Ganske håpløst med rendyrket blinklyshendel. Jeg har null problemer med å bruke knappene på rattet, men skulle gjerne hatt fjernlys og lyshorn på hendel. Når de først innfører hendel burde all lysfunksjonalitet overføres.

Helt enig. Det taktile grensesnitt trenger et comeback.
'21 3LR

førategangtesla

Sitat fra: Skogstrollet på fredag 03. oktober 2025, klokken 15:11Ganske håpløst med rendyrket blinklyshendel. Jeg har null problemer med å bruke knappene på rattet, men skulle gjerne hatt fjernlys og lyshorn på hendel. Når de først innfører hendel burde all lysfunksjonalitet overføres.

Håpløst synes jeg ikke at det er da det er bedre med en blinklyshendel fremfor knapper på rattet. Jeg synes dog at hvis det blir slik at det ikke inkluderer fjernlys og lyshorn så er jo det ganske teit fordi knapper på rattet for lys er ganske håpløst det også og ville vært 10 ganger bedre på en hendel.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA