Kan man ikke få oppgradert lyd sammen med luftfjæring?

Startet av storeulv, mandag 29. september 2025, klokken 10:55

« forrige - neste »

storeulv

Er det en feil i konfiguratoren på Skoda.no, eller er det faktisk slik at man ikke kan velge oppgradert lyd (Advanced pakke) sammen med adaptivt understell (Maxx-pakke)?

Eller er det feil hos konfiguratøren (meg) som ikke forstår hvordan man bygger en bil på Skoda-sidene?
Audi e-tron 50AS MY 2020

Kires

Maxx pakken inneholder Advanced pluss litt ekstra. Du skal ikke ha begge.
Og greit å understreke at det er ikke luftfjæring på disse bilene, kun adaptive dempere
2023 Ford Mustang Mach E LR AWD
2023 VW ID.3 Pro S

OlaM

Sitat fra: Kires på mandag 29. september 2025, klokken 11:33Maxx pakken inneholder Advanced pluss litt ekstra. Du skal ikke ha begge.

Tipper dette er uvant når man kommer fra Audi!  ;D
'21 3LR

storeulv

Akkumulerte pakker er litt uvant, ja, selv om det ikke er fullt så ille på Audi som på Porsche  :laugh:

Det kan gjerne være meg de er noe i veien med, men jeg kan ikke se at det står noe sted at Maxx inkluderer Advanced. Derav forvirringen :) 
Audi e-tron 50AS MY 2020

OlaM

Ja, ser de har endret konfiguratoren siden sist jeg brukte den. Det er liksom ikke en ekte konfigurator av tysk herkomst uten komplikasjon og forvirring. Du har rett at det ikke står at Maxx (hvorfor to Xer forresten? Ser lugubert ut) ikke inneholder Advanced, heller ikke noen av de individuelle funksjonene du faktisk får med er nevnt. Hvis du prøver å velge den ene i stedet for den andre kommer det opp en advarsel som ikke klarer å forklare skikkelig hva valget står om og som har en ekstra "velg"-knapp som ikke gjør noe.  :laugh:

I prislisten står det enkelt og greit "Maxx (Utstyrspakken Advanced inngår)", så man må vel studere papirteorien før man er kvalifisert som operatør av konfiguratoren.
'21 3LR

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA