Tesla Y 2025 - Bestilling ila 0%-kampanje

Startet av Miss Sophie, torsdag 11. september 2025, klokken 06:54

« forrige - neste »

RiteOnLine

Sitat fra: ToWalkOrDrive på I går kl. 08:47
Sitat fra: terje3105 på I går kl. 08:31Evt. plukke en fra inventory

Ja, har en bestilt til 0% rente er det ikke problem så lenge bilen kommer i år.

Bestiller en nå på "ny bil", så blir det 1,99% rente, men at de til gjengjeld dekker opp til 50.000 av avgiftsøkning om levering skjer etter nyttår og det kommer nye avgifter.

Bestiller en fra Inventar får en akkurat nå 0% rente og ingen avgifter om en får den i år. Er jo det smarteste om en ikke allerede har bestilt til 0% rente, og vil kjøpe Model Y. Det er bare 5 AWD på lager akkurat nå, men kan jo komme flere. Litt vanskelig å finne inventar-bilene - men en kan google det, eller trykke denne linken (her filtrert på LR AWD):
https://www.tesla.com/no_NO/inventory/new/my?TRIM=LRAWD&arrangeby=plh&zip=4056&range=0

Hei, har en bestilling inne fra 14 okt. Men har ikke fullført finansiererings søknaden, ser nå at jeg får opp 1.99% rente i søknaden, men det er vel rentebetingelser som var ved bestillingstidspunkt som gjelder. Ellers er det fin mulighet til å velge annen bil, for da kanselerer jeg bare. NB! Har allerede fått VIN på bilen.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: RiteOnLine på I går kl. 10:31

Bestiller en nå på "ny bil", så blir det 1,99% rente, men at de til gjengjeld dekker opp til 50.000 av avgiftsøkning om levering skjer etter nyttår og det kommer nye avgifter.

Bestiller en fra Inventar får en akkurat nå 0% rente og ingen avgifter om en får den i år. Er jo det smarteste om en ikke allerede har bestilt til 0% rente, og vil kjøpe Model Y. Det er bare 5 AWD på lager akkurat nå, men kan jo komme flere. Litt vanskelig å finne inventar-bilene - men en kan google det, eller trykke denne linken (her filtrert på LR AWD):
https://www.tesla.com/no_NO/inventory/new/my?TRIM=LRAWD&arrangeby=plh&zip=4056&range=0

Hei, har en bestilling inne fra 14 okt. Men har ikke fullført finansiererings søknaden, ser nå at jeg får opp 1.99% rente i søknaden, men det er vel rentebetingelser som var ved bestillingstidspunkt som gjelder. Ellers er det fin mulighet til å velge annen bil, for da kanselerer jeg bare. NB! Har allerede fått VIN på bilen.

Ja, da ville jeg tatt en telefon til Tesla og få de til å ordne opp.
Tesla Model Y                         2021-

RiteOnLine

Sitat fra: ToWalkOrDrive på I går kl. 10:56
Sitat fra: RiteOnLine på I går kl. 10:31

Ja, da ville jeg tatt en telefon til Tesla og få de til å ordne opp.

Har forsøkt å kontakte de ja. Ikke fått tilbakemelding eller blitt kontaktet enda. Men vet det er fler som ikke har fullført søknaden enda på lånet, og kommer til å kanslere bilen om de prøver seg med 1.99% rente i stedet.

Svk

Fullførte med en gang etter bestilling,har 0 rente

hemi

0% rente er da historie, 1.99 er nye

Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Svk

1.99 og mva rab, om det blir vedtatt

Handyman

Sitat fra: Svk på I går kl. 13:481.99 og mva rab, om det blir vedtatt
Det sto også i post #8 ;-)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Svk

Alt nevnt tidligere.
Men kort fortalt.prisen er lik på LR om en ikke skal ha finans via Tesla.
For de som skal ha Teslafinans,så er det 1.99 % høyere rente

RiteOnLine

Til Info: har du bestilt mens det var 0% rente kampanje, og forventer bil før nyttår, men fullfører lånesøknaden nå etter 3 nov. så kan det stå 1.99% rente på papirene, men dette vil bli korrigert manuelt, ref info under.

Hei XXXXX,
Vi kan bekrefte at så lenge du tar levering innenfor 2025 vil du få 0% rente som avtalt på bestillingstidspunkt. Din rente vil bli endret manuelt av oss.
Vi beklager det inntrufne.
Med vennlig hilsen
Ditt Tesla-team

ToWalkOrDrive

For å nevne flere ting nevnt før kan du og kjøpe Inventory (lagerbil) med 0% rente i 3 år.
Tesla Model Y                         2021-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA