Dårlig kvalitet på skinninteriør

Startet av stein-ove, ons 27. aug 2025, kl. 13:13

« forrige - neste »

stein-ove

Først fikk jeg hull i setet som BMW nektet å ta ansvar for.

Og nå sprekker skinnet opp på døra. Har reklamert. Må inn for inspeksjon. Lurer på hva de vil finne på nå av unnskyldninger. Kan virkelig ikke forstå hva de klarer å lire av seg denne gangen, men de er meget kreative så vi får se. Men at de fikser det uten å krangle har jeg ingen tro på. Dessverre er tonen arrogant som vanlig og da jeg fortalte at nettet er nede i bilen spurte han nedlatende at jeg har vel vært inne i innstillinger da. Kan meg bekjent ikke skru av nettet selv om jeg skulle ville det. Jeg svarte bare at jeg har ikke stilt på noe og det dette vel ikke ut av seg selv.

Aldri BMW igjen nei... Det Amigo "skinnet" i den bilen er ekstremt dårlig....

Boikott My Ass

Prøv en annen forhandler. Har vært utsatt for det samme, Forhandler 1 var helt håpløs, Forhandler 2 helt motsatt og meget bra på alle måter.
Bmw 530i G30

Chimp

Har hatt to ix med amido skinn og begge fikk "flekker" etter halvt års forsiktig bruk. Forferdelig dårlig så bil nr 3 har sensatec som er knallbra. Amido er også ekstremt utsatt for riper/rifter. Stay away

Trond.m

Sitat fra: Chimp på fre 29. aug 2025, kl. 20:02Har hatt to ix med amido skinn og begge fikk "flekker" etter halvt års forsiktig bruk. Forferdelig dårlig så bil nr 3 har sensatec som er knallbra. Amido er også ekstremt utsatt for riper/rifter. Stay away
Enig. Jeg vet ikke om det er en annen kvalitet på skinnet i de nye sporssetene. Det virker som om skinnet er tynnere enn på andre BMW modeller og overflaten er sårbar for flekker. Det strekker seg også lett, og demobiler med få tusen km har tydelige bruksmerker. Selv jeg i utgangspunktet ikke er tilhenger av kunstskinn, så må jeg innrømme at Sensatec er et mer brukervennlig alternativ.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA