Released Software Updates for 4X-5X cars

Startet av i3/RSiV, onsdag 16. juli 2025, klokken 11:05

« forrige - neste »

Bigdrago

"This time, we are taking a proactive approach – your local Škoda service partner will contact you directly to arrange an appointment for your software update"

This time😅😅 alle store oppdateringer må jo gjøres på.et verksted. VAG har ikke peiling på OTA.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Roy Aasen

Har hatt VW og Skoda siste fire åra.

Ota...jeg må nok dra litt på smilebåndet der ja.
Nærmere versjon 9.0 i 2030😎.

Men det kan jo skje undere🤔

Contango

Sitat fra: Bigdrago på lørdag 26. juli 2025, klokken 14:41VAG har ikke peiling på OTA.
Jeg synes denne viser godt hvorfor
https://youtu.be/2IxBVOXJjhc?

Det må være et stort register av underleverandører der nytt SW må koordineres mellom alle komponentene deres. Jeg var faktisk litt sjokkert da jeg så hvilken gigantjobb det er for verkstedet, og hvor lite integrert VAG fremdeles er. Det lover ikke spesielt godt for fremtiden om de ikke gjør et gigantisk løft snart.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en '24 Enyaq.

i3/RSiV

Min bil fikk i går oppdatering fra 4.1 til 5.4.3. Planlagt tid var 3 timer, men det tok et døgn. Det dukket opp feilmeldinger som gjorde at bilen måtte stå over natten for å fullføre. Bilen fungerer fint, og nå slipper jeg endelig å trykke på OK for hver kjøretur :)

Håvar

VAG OTA er litt som Tesla FSD
Tror det ikke før jeg får se det :laugh:
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

Bigdrago

Oppdaterte forleden dag fra 3.7 til 3.8 OTA. Tok 3 timer og ingen feil:)
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA