Fabrikkmontert hengerfeste?

Startet av Svk, torsdag 19. juni 2025, klokken 20:49

« forrige - neste »

Svk

Er det bare Tyskerene og xpeng som praktiserer dette?

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Svk på torsdag 19. juni 2025, klokken 20:49Er det bare Tyskerene og xpeng som praktiserer dette?

Tesla Model Y AWD LR kommer med hengerfeste om du vil eller ikke, og er inkludert. Men akkurat hvem som popper det på vet jeg ikke.
Tesla Model Y                         2021-

RJK

Sitat fra: ToWalkOrDrive på torsdag 26. juni 2025, klokken 18:17
Sitat fra: Svk på torsdag 19. juni 2025, klokken 20:49Er det bare Tyskerene og xpeng som praktiserer dette?

Tesla Model Y AWD LR kommer med hengerfeste om du vil eller ikke, og er inkludert. Men akkurat hvem som popper det på vet jeg ikke.
Mener de gjør dette på fabrikk, men at de må legger ved adapteret i bilen. For TMX/TMS så er det vel pre-installert der og, men på TMS må du i realiteten betale for selve kroken og aktivering av "trailer-mode!

TM3 installerte de vel i Norge tidligere, men mistenker de nå gjør det likt med TMS, at alt er klart, men du får ikke med selve kroken uten å betale for hengerfestet, og da åpnes og trailer mode.

Men korriger meg gjerne om jeg tar feil! ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA