TACC og Autostyring i Juniper

Startet av yurgh, tirsdag 10. juni 2025, klokken 20:45

« forrige - neste »

yurgh

Jeg satte sparepengene i banken og bestilte 0-rente Model Y som jeg ikke har fått ennå. Sitter og kikker litt og det ser ut til at man må velge mellom TACC+Autostyring eller bare TACC i instillingene.

Kan noen som har fått Juniper bekrefte at det fortsatt er mulig å slå på TACC og deretter Autostyring? Noen steder snakkes det om enkelt- og dobbelt-klikk på høyre rullehjul men det er muligens Model 3 Highland de sitter med.

Klykken

Du må velge "AP på" i innstillingene, men da mister du CC. Bilen må stå i Park for å gjøre endringer i Autopilot-menyen, så du må bestemme deg før kjøreturen. Enkelt og dobbelttrykk på scrollehjulet har ingenting å si. Antar det er en softwareglipp som blir fikset opp. :)
Jeg kjører derfor bare med CC, da det er det jeg benytter mest.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

Ellemelle

Du kan lage en kopi av profilen din som her helt lik bortsett fra at den har CC i stedet for AP. Da kan du bytte mellom disse to i fart.

yurgh

Håper valg for dobbel eller enkeltklikk kommer inn, ja. Er sånn i M3 Highland iallefall

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Ellemelle på onsdag 11. juni 2025, klokken 15:51Du kan lage en kopi av profilen din som her helt lik bortsett fra at den har CC i stedet for AP. Da kan du bytte mellom disse to i fart.

Wow! Genialt! Nesten så hver nybil-kjøper burde fått mail fra Tesla om dette svært gode tipset.
Tesla Model Y                         2021-

jokke

Sitat fra: ToWalkOrDrive på I går kl. 09:44
Sitat fra: Ellemelle på onsdag 11. juni 2025, klokken 15:51Du kan lage en kopi av profilen din som her helt lik bortsett fra at den har CC i stedet for AP. Da kan du bytte mellom disse to i fart.

Wow! Genialt! Nesten så hver nybil-kjøper burde fått mail fra Tesla om dette svært gode tipset.
Hjelper lite ved filbytte på motorvei

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA