2025.20.x

Startet av CorsoDante, torsdag 05. juni 2025, klokken 16:17

« forrige - neste »

OlaM

Sitat fra: Stjerneglis på I går kl. 09:30
Sitat fra: OlaM på torsdag 12. juni 2025, klokken 19:59Har noen testet ladeport-åpning med dørhåndtak? Fant ingen innstilling for det, skjedde heller ingenting når jeg holdt håndtaket.

Fungerte på min 21 modell

Det var jeg som hadde misforstått. Den åpner ikke porten slik som S3XY buttons gjør, bare låser opp ladekabelen som egentlig er alt man trenger. Testet å plugge inn, starte lading og så stoppe med dørhåndtaket, det funket fint.

Burde vært et menyvalg for det da. Kommer garantert til å irritere noen på ferie, når de har brukt lang tid på å få start på en eller annen vanskelig lader med masse apper og brikker og "noe gikk galt". Så skal de inn i baksetet for å hente noe, blir stående og holde i håndtaket mens de spør "lå ikke bleiene bak førersetet?" og så er ladingen stoppet.  ;D
'21 3LR

Handyman

Sitat fra: OlaM på torsdag 12. juni 2025, klokken 19:59Har noen testet ladeport-åpning med dørhåndtak? Fant ingen innstilling for det, skjedde heller ingenting når jeg holdt håndtaket.
Har du holdt lenge nok. 3 sekunder er leeeeenge.
Funker fint på vår -21. Ingen innstilling nødvendig.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Rosstopher

Sitat fra: Handyman på I går kl. 13:48
Har du holdt lenge nok. 3 sekunder er leeeeenge.
Funker fint på vår -21. Ingen innstilling nødvendig.

3 sekunder er lenge, men de sekundene det tar å ta telefonen opp av lomma og åpne appen og vente til at den får kontakt med bilen føles også veldig lange. Gleder meg til å teste.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Handyman

Helt enig, det funker bra.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA