Bilen ladar til 100% endå programmert lading er sett til maks 70%

Startet av Gazer75, tirsdag 03. juni 2025, klokken 09:59

« forrige - neste »

Gazer75

Då har vi fått ladeanlegg i gang (Easee), men det virkar som planlagt lading i bilen blir ignorert?

Når eg set opp ein plan at bilen skal lade til 70% kl 06:00 kvar dag så ladar den til 100% om bilen berre står kopla til Easee boksen. Dette fungerte heilt fint med ladekladden tidlegare.

Nokon som veit kva som er problemet?
2020 e-Golf (2023-)

RJK

Vurdert å kansellere planen til bilen, og heller sette dette opp på Easee-appen/laderen?

Fort gjort at bil og lader ikke blir enige, om de er satt opp med forskjellig plan. Og i ditt tilfelle at Easee ignorerer bilens plan for den iverksettes ikke før Easee allerede har sørget for å fylle batteriet ditt helt opp?

Eller blanke ut i bilen, og så sette opp på nytt igjen?
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Gazer75

Har ingen kontroll over boksen til slike ting. Kan kun starte den med RFID registrert i appen. Kan sjå status per fase osv, men har lite anna tilgang.

Har endra eit par ting i bilen og skal teste det neste gong eg må lade.

Om det ikkje går så får eg berre justere ned til 5A og lade over natta på ca 3-3,5kW.
2020 e-Golf (2023-)

RJK

Ja, om det er tilknyttet borettslag, så har du nok bare et enkelt dumt oppsett her, og da er det vel start når den plugges i, og lite annet du får gjort. Da har ikke bilen sånn sett tilgang til å kikke inn, eller pause lading, som du ville fått gjort om det var koblet til på egen privat eiendom.

Om denne er låst kun til din(e) bil(er), kan du selvsagt spørre de som administrerer anlegget om enten å få tilgang til, eller få de til å stille laderen til dette, men tenker det vel er liten vilje til å gå ut over enkel, basic oppsett og tilgang!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Gazer75

Vi er eit lite lag med greie folk. Styra på i garasjen med admin her om dagen pga trøblete mobildekning for anlegget. Dei hadde installert ein 4G->WiFi ruter for å hjelpe, men tenker jo at ein 4G/5G repeater ville vore betre. Då ville jo det hjelpe bilar med sin dekning også. Bilen min har enn så lenge app styring, men dekninga i garasjen er så dårleg at det er 50/50 om ting eg sender til bilen går gjennom. Ellers kunne eg stoppe lading via VW appen.

Virka vere lite val (for admin) for tilgang til funksjonar på boks som ein er registrert brukar av. Men ting er nytt så får la stakkaren finne ut av ting. Han skulle snakke med firmaet som installerte også for å få ting stabilt.
2020 e-Golf (2023-)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA