Tesla har ingen plan for HW3-eiere fire måneder etter at de innrømmet.....

Startet av What-a-watt, mandag 02. juni 2025, klokken 14:25

« forrige - neste »

What-a-watt

Min tanke går til de flere hundretusener som betalte opp til 15.000.- USD for FSD og HW3....

hELgenen

Sitat fra: What-a-watt på mandag 02. juni 2025, klokken 15:56Min tanke går til de flere hundretusener som betalte opp til 15.000.- USD for FSD og HW3....

Det er kollekt til Elon Musk for kjøp av ketamin

What-a-watt

Og til de som fremdeles kjøper Tesla passer kanskje Arnulf Øverlands "Du må ikke sove":

"Du må ikke tåle så inderlig vel,
den urett som ikke rammer deg selv" 8)

jsa061

Om Tesla har en plan for dette vet vel strengt tatt Electrec fint lite om.

What-a-watt

jsa061

Artikkelen sier jo oss egentlig ingenting. Den minner oss på om at Tesla ikke har lagt frem noen planer siden dette ble diskutert 29. januar. Betyr det at Tesla ikke har noen plan?

Så helt konkret det som ikke er fakta: "Tesla has no plan for HW3 owners 4 months after admitting it won't support self-driving".

Så kan man jo spekulere i hva en eventuell plan som ikke er publisert måtte være. Kanskje planen til Tesla er å vente til de blir saksøkt - hvem vet.

Akkurat nå er det vel ingen som har mottatt FSD med et nivå som kan kalles selvkjørende. I det øyeblikket noen mottar det så vil jo presset på Tesla øke. Da må de nesten foreta seg noe med tanke på biler med hardware 3. Før det tror jeg de lever greit - min mening.

What-a-watt

Det var det det med fanden og bibelen da. Selv er jeg ikke i tvil_

"Tesla has no plan for HW3 owners 4 months after admitting it won't support self-driving".

"«Tesla har ingen plan for HW3-eiere fire måneder etter at de innrømmet at de ikke vil støtte selvkjørende biler»."

What-a-watt

HW5 er annonsert:

https://www.notateslaapp.com/news/2081/tesla-officially-announces-fsd-hardware-50-and-how-it-compares-to-hardware-40

Sadly, Tesla has previously confirmed that they do not intend to have a hardware 3 to hardware 4 retrofit, as the size of the MCU and electrical harnesses differ between vehicle hardware iterations.

OlaM

Sitat fra: What-a-watt på mandag 02. juni 2025, klokken 19:58HW5 er annonsert:

https://www.notateslaapp.com/news/2081/tesla-officially-announces-fsd-hardware-50-and-how-it-compares-to-hardware-40

Sadly, Tesla has previously confirmed that they do not intend to have a hardware 3 to hardware 4 retrofit, as the size of the MCU and electrical harnesses differ between vehicle hardware iterations.

Og denne gangen, DENNE GANGEN, er det sikkert nok hardware!
'21 3LR

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA