Sykkelstativ til hengerfeste

Startet av TW838, ons 28. mai 2025, kl. 23:20

« forrige - neste »

TW838

Sitat fra: serenejet på tir 03. jun 2025, kl. 14:33Får ikke lagt inn bilde her, men testet Thule EasyFold XT for tre sykler på min Buzz GTX i dag og man kan åpne bakluka uten problemer. God klaring.
Høres veldig bra ut, takk for info!
ID. Buzz GTX 2025

RJK

Sitat fra: serenejet på tir 03. jun 2025, kl. 14:33Får ikke lagt inn bilde her, men testet Thule EasyFold XT for tre sykler på min Buzz GTX i dag og man kan åpne bakluka uten problemer. God klaring.
Har du bilder på PC, må du legge til som vedlegg/laste opp fil, ellers må det være bilde som du har bildelink til!

Gjør du det på et innlegg du siterte, så må du velge å forhåndsvise postingen for å få tilgang til å legge ved vedlegg, eller skal du redigere et innlegg, så kan du ikke "hurtigredigere", men trykke "mer.."-knappen for å få gjort det samme der!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

serenejet

2025 ID.Buzz GTX

TW838

Jeg tok sjansen og bestilte Thule VeloCompact 3 F med Fix4Bike, selv om jeg aldri fant ut om det gir plass til bakluka eller ikke. Stativet ble levert i går og det viste seg at det passer! Det er trangt, men går fint å åpne bakluka. :)

ID. Buzz GTX 2025

Suverin

Sitat fra: TW838 på lør 28. jun 2025, kl. 19:42Jeg tok sjansen og bestilte Thule VeloCompact 3 F med Fix4Bike, selv om jeg aldri fant ut om det gir plass til bakluka eller ikke. Stativet ble levert i går og det viste seg at det passer! Det er trangt, men går fint å åpne bakluka. :)

Nydelig at luken går opp. Bestilte og dette idag, med adapter for fjerde sykkel. Tror det blir bra med fix4bike når det lastes såpass tungt på kroken. Da blir det fire bak og en inni, så slipper jeg taklast nedover autobahn 👏

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA