Sykkelstativ til hengerfeste

Startet av TW838, onsdag 28. mai 2025, klokken 23:20

« forrige - neste »

TW838

Sitat fra: serenejet på tirsdag 03. juni 2025, klokken 14:33Får ikke lagt inn bilde her, men testet Thule EasyFold XT for tre sykler på min Buzz GTX i dag og man kan åpne bakluka uten problemer. God klaring.
Høres veldig bra ut, takk for info!
ID. Buzz GTX 2025

RJK

Sitat fra: serenejet på tirsdag 03. juni 2025, klokken 14:33Får ikke lagt inn bilde her, men testet Thule EasyFold XT for tre sykler på min Buzz GTX i dag og man kan åpne bakluka uten problemer. God klaring.
Har du bilder på PC, må du legge til som vedlegg/laste opp fil, ellers må det være bilde som du har bildelink til!

Gjør du det på et innlegg du siterte, så må du velge å forhåndsvise postingen for å få tilgang til å legge ved vedlegg, eller skal du redigere et innlegg, så kan du ikke "hurtigredigere", men trykke "mer.."-knappen for å få gjort det samme der!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

serenejet

2025 ID.Buzz GTX

TW838

Jeg tok sjansen og bestilte Thule VeloCompact 3 F med Fix4Bike, selv om jeg aldri fant ut om det gir plass til bakluka eller ikke. Stativet ble levert i går og det viste seg at det passer! Det er trangt, men går fint å åpne bakluka. :)

ID. Buzz GTX 2025

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA