Kommer denne til å slå an?

Startet av SFJ, tirsdag 27. mai 2025, klokken 19:43

« forrige - neste »

Klykken

Spør du meg, så ja. Dette er helt rått  8)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

SIS

Veldig fin farge. Men dagens prising ser ut til å ha stoppet Model X og S salget helt, mer eller mindre. Synd, det er jo biler med mange gode egenskaper. Men de må ned flere hundre tusen i pris, kommer neppe til å skje.

RJK

Tesla sin metode for å få folk til å velge TM3 og TMY foran TMS og TMX. Og derfor kommer de neppe til å endre på dette.

Tenker de hadde drevet salg opp på alle fire modeller, om de hadde fornuftige priser på TMS og TMX også. Folk som vurderer den billigere TMY'en hadde kanskje endt opp med TMS eller TMX i stedet, og motsatt.

Men flere ville nok oppsøkt lokalene for å se på bilene om det stod mellom 2, 3 eller alle 4 modeller, og ikke bare den ene eller de to minste modellene.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Klykken

Sist jeg sjekket ut nyeste Y sto også S/X der. Riktignok sto de ute, men likavæl. Kunne også booke prøvekjøring.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

RJK

Sitat fra: Klykken på mandag 16. juni 2025, klokken 10:26Sist jeg sjekket ut nyeste Y sto også S/X der. Riktignok sto de ute, men likavæl. Kunne også booke prøvekjøring.
Joda, men det er nå det å få folk til å ha turen.

Er ikke alle som er heldige nok til å ha en i nabolaget, men kanskje har mange mil til nærmeste Tesla-lokasjon. Da må det være mulig å se på flere varianter som er aktuelle, før man bestemmer seg for å ta turen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA