Bluelink problem

Startet av rejchu, søn 25. mai 2025, kl. 20:01

« forrige - neste »

rejchu

Hei. Har en Ioniq 2020, er det sånt at fra april , må jeg betale for abonnement for å kunne bruke appen? For min Bluelink funker ikke lenger, og kan ikke koble bilen til appen heller.

siggen7

Hei fikk du iorden Bluelink? Jeg har holdt på siden Mai i år for å få aktivert Bluelink på min 38kw Ioniq, jeg har sendt utallige mail til bluelink-support og de sier at nå er alt klart men jeg får ikke aktivert. Jeg har prøvd det meste som å laste inn siste firmware, factory-reset av mediaplayer osv. Hvis du fikk det til hadde jeg vært veldig takknemlig for å få vite hva du måtte gjøre.

siggen7

Endelig :) Funker nå :) Jeg har brukt feil app, trodde den skal aktiveres i Bluelink appen, men den må først aktiveres i myHyundai appen og så registreres i Bluelik appen. Hadde de bare kunne fortalt meg det!

AndersT2

Bluelink appen er på vei ut, så det er myHyundai appen som skal brukes fremover. Måtte bytte på min Ioniq5, og måtte hjelpe en nabo med Kona med det samme.

Samt i hvertfall på de 2 bilene, så er det kostnader for å bruke appen etter ett vist antall år. Jeg måtte ha abonnent etter 4 år. 350,- i året, eller 35,- i måneden for det billigste. Har selv ikke noe bruk for det som kostet over 100,- måneden

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA