Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ikke mulig å få med de store setene på andre rad?

Startet av Kvikken, tirsdag 15. april 2025, klokken 12:09

« forrige - neste »

Kvikken

Jeg var veldig giret på denne bilen inntil jeg så at man i Norge vil få smalere seter på andre rad slik at barnefamilier skal få plass til å gå mellom setene.

Dette var en stor skuffelse for meg da hovedårsaken til at jeg ønsket denne bilen var de orginalt brede og gode setene man får på 2. rad, utenfor Norge.

Vil dette likevel bli mulig å få dette i Norge? Vil Bertel og Steen (eller er det Bilia) eller Xpeng importøren gjøre noe for at dette blir mulig å kjøpe også i Norge?

Eller skulle jeg ønske at flere såkalte 7-seters biler også ga muligheten til  kun 4 eller 5 seter. Ikke alle vil laste bilen med barn, men bruke plassen til andre formål.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA