Kredittkort med bilfordeler

Startet av kvakke, tirsdag 25. mars 2025, klokken 10:21

« forrige - neste »

vinterdekk

Har undersøkt litt om hva det innebærer at NAF og Kredittbanken avslutter sitt samarbeid. NAF Xtra kortet vil ikke være tilknyttet ett NAF medlemskap mer. Jeg kan melde meg ut av NAF og fortsatt få rabatt når jeg bruker NAF Xtra som betalingsmiddel i Elton (15% rabatt, maks 112kr/mnd). Det er ingen årsavgift.

Kan hende jeg vil ha nytte av forbrukerhjelp og rabatt på service en gang, men Elton rabatt får jeg jo uansett om jeg betaler NAF kontigent eller ikke siden jeg har NAF Xtra. Frister å melde seg ut ..  :)
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

RJK

Det tviler jeg på. Sist de gjorde det, så byttet de partner, og man måtte flytte med for å få beholde NAF-godene utover en "grace period". Altså, noen vilkår fikk man beholde, men det var endel som forsvant og.

Hadde NAF-kort med det jeg mener var forrige samarbeidspartner, men nå er jeg "ute".
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

vinterdekk

Sitat fra: RJK på fredag 29. august 2025, klokken 17:30Det tviler jeg på. Sist de gjorde det, så byttet de partner, og man måtte flytte med for å få beholde NAF-godene utover en "grace period". Altså, noen vilkår fikk man beholde, men det var endel som forsvant og.

Hadde NAF-kort med det jeg mener var forrige samarbeidspartner, men nå er jeg "ute".
Jeg har dette fra Kredittbanken.

«Du vil beholde kundeforholdet ditt i Kredittbanken, med det kredittkortet du benytter i dag, som vil ha like betingelser som alltid: Det koster ingenting i årsgebyr å ha kortet. Du trenger
ikke NAF medlemskap for å beholde kortet, og du vil ha 15 % laderabatt gjennom Elton (maksimum 112 kr per måned).»

RJK

Sitat fra: vinterdekk på fredag 29. august 2025, klokken 17:39
Sitat fra: RJK på fredag 29. august 2025, klokken 17:30Det tviler jeg på. Sist de gjorde det, så byttet de partner, og man måtte flytte med for å få beholde NAF-godene utover en "grace period". Altså, noen vilkår fikk man beholde, men det var endel som forsvant og.

Jeg har dette fra Kredittbanken.

«Du vil beholde kundeforholdet ditt i Kredittbanken, med det kredittkortet du benytter i dag, som vil ha like betingelser som alltid: Det koster ingenting i årsgebyr å ha kortet. Du trenger
ikke NAF medlemskap for å beholde kortet, og du vil ha 15 % laderabatt gjennom Elton (maksimum 112 kr per måned).»
Det tipper jeg bare er i det jeg over kalte en "grace period". Sånn var det sist og, til de fant ut at det de hadde var for gode vilkår. Så begynte de å kutte ut litt etter litt, til jeg byttet kredittkortselskap!

Men meld tilbake om et år om det er blitt endringer til det værre eller ikke, eller endog er blitt bedre! ;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

vinterdekk

15. september fjernes rabattene på dagligvarer, NAF Senter og på handel på bensinstasjon fra NAF Xtra. Det er bare rabatt på Circle K drivstoff og bruk av Elton som beholdes. Kan jo ikke vite hva som skjer med fordelene om ett år, men siden dette er helt nytt så kan jeg ikke tenke meg at de gjør endringer til jul (f.eks.).

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA