Mobile Service - Gefundenes Fressen

Startet av What-a-watt, tir 25. mar 2025, kl. 08:35

« forrige - neste »

What-a-watt

Hvis du er så heldig å bo innenfor et område som MS dekker, er dette et "Gefundenes Fressen".*. Jeg er en flittig bruker av Mobile Service  ::) . Her får jeg vanligvis kortere ventetid (i mine tilfeller aldri mere enn én uke), jeg sparer masser av tid, og jeg trenger ikke å ordne med transport til og fra verksted. Ikke alt kan gjøres hjemme hos deg. eller på jobben din, men jeg har fått utført arbeid som jeg var sikker på måtte gjøres på verksted. Det beste av alt er at denne ekstra-servicen ikke koster én krone mer enn det hadde kostet på verksted. i tillegg er "ute-teknikerne" hyggelige mennesker som også gir meg gode råd og tips. Mobile Service er ett av få punkter som gjør at jeg kvier meg litt for å kjøpe et annet merke!

(Bestilles i appen, og kan også bestilles for garanti/reklamasjonsarbeid)

*
Uttrykket gefundenes Fressen brukes i overført betydning, om noe man kommer over nettopp når man har bruk for det, at noe dukker opp veldig beleilig, og at man kaster seg over det og utnytter det til egen fordel, gjerne som argument i en debatt eller andre fremstillinger av en sak.

turfsurf

Mobile service er genialt. Den følelsen av at noen tar service på bilen mens du er på jobb og bilen er på utsida. Genialt.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

What-a-watt

Jeg fikk et utenlandsoppdrag etter at jeg hadde bestilt service. Teknikere kan låse opp bilen når service er bekreftet, så ingen nøkkel overlevering er nødvendig. Herlig å komme hjem til reparert bil på gården uten å løfte en finger (eller fot)!

Rosstopher

Helt genialt. Trenger ikke å ta fri fra jobb, eller drive å avtale skyss, eller kjøre to biler eller noe sånt. Mobile service er gull verdt!
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler og diverse kjøretøy

What-a-watt

Bestilte en jobb som medfører at man må demontere støtfanger foran på min Model S (og den er diger). Ledningsnettet bak støtfangeren for ultralydsensorer måtte byttes. Kostet totalt kr. 4.300,- inkl. 1 1/2 times kjøring som alene ville ha kostet kr. 2.700.- i arbeidstid.

Stjerneglis

Mobile Service er ett privilegium for oss som kjører Tesla samtidig som dette frigir ledig kapasitet hos Tesla-verkstedene til større jobber. Det virker som gutta som kjører ut liker det de driver med også. Alltid blide og serviceinnstilte er min opplevelse.

Med andre ord: Fordeler for alle parter.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

Stjerneglis

2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

What-a-watt

Denne artikkelen er jo nærmest en kopi av hva jeg skrev høyere oppe ;D Hvor er mitt honorar? :D  :D

Electric cars in Norway

Sitat fra: What-a-watt på fre 28. mar 2025, kl. 15:34Denne artikkelen er jo nærmest en kopi av hva jeg skrev høyere oppe ;D Hvor er mitt honorar? :D  :D
He he slik blir man ikke rik nei. Du må kreve opphavsrettigheter og true med rettsak ;D

#lørdagsmorgenhumor

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA