Elbil til prisen av en elsykkel

Startet av elbil.no, fredag 07. mars 2025, klokken 12:30

« forrige - neste »

elbil.no

Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

Loff

Liten faktafeil i artikkelen- bilane er godkjent for 30 kg taklast- akkurat nok til kajakken min for eksempel :)
Nordmøre
2011 Mitsubishi i-Miev m/dieselbrenner og krok (kjøleskapet)
2013 Mitsubishi i-Miev
2011 Buddy M9 NiMH m/originalt skinninteriør, soltak og krok
2008 Buddy (telefonkiosken)
2014 Tesla Model S 60 (Rocinante)
2015 Zero SR
Hard Rock hybridsykkel med Bafang bakhjulsmotor
Mongoose mountainbike med Bafang krankmotor

Gadgetman

Du har en veldig tung kajakk.   
Min er 20Kg...   

Får man virkelig 40KW hurtiglading på dem?     
Eg får bare 30KW på Berlingoen, og den har jo det meste av den samme elektronikken.
'Fersk' ELbileier med en 2014 Citroën Berlingo.
Rekkeviddeangst er for pyser.
Ekte mannfolk går rett på psykose!

RJK

Takstativ, festeanordninger og stropper skal og inngå i de 30 kg'ene, så 10 kg til dette, er sikkert greit å ha å gå på.

8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Loff

Just presis, kajakken er godt under 30 kg i seg sjølv. Når det gjeld hurtiglading er det absolutt mulig med 40 kW, men det går fort nedover ettersom batteriet fylles så eg bruker å avslutte så snart eg er nesten sikker på å nå den neste ladaren. Sjelden eg hurtiglader til stort over 60%..
Nordmøre
2011 Mitsubishi i-Miev m/dieselbrenner og krok (kjøleskapet)
2013 Mitsubishi i-Miev
2011 Buddy M9 NiMH m/originalt skinninteriør, soltak og krok
2008 Buddy (telefonkiosken)
2014 Tesla Model S 60 (Rocinante)
2015 Zero SR
Hard Rock hybridsykkel med Bafang bakhjulsmotor
Mongoose mountainbike med Bafang krankmotor

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA