Service bulletin på nedre lenkearm bak på eldre TMS og TMX

Startet av automat, lørdag 22. februar 2025, klokken 20:32

« forrige - neste »

kodax

Jeg kommenterte at jeg syns det var rart at jeg skulle betale, og fikk så et estimat på 0,-.
Deretter fikk jeg en forklaring på at det var riktig at jeg måtte betale for sjekken hvis dette ikke gjaldt min bil. Jeg sa igjen at jeg syns det var merkelig, og, dum som jeg var, sa at jeg uansett hadde godkjent estimatet på 0,-. Da fikk jeg nytt estimat på 1575,- med beskjed om at «dette nå var rettet, og dette er prisedyren.»
Jeg skal inn på mandag, og må vel godkjenne før jeg leverer den inn, men dette virker altså helt kokko.
Skal jeg betale dersom de sjekker om bilen min skal tilbakekalles og den ikke skal det?
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

What-a-watt

Det tror jeg du kan ta helt med ro. Min ble godkjent for bytte før de hadde sett bilen. Fikk faktura etter rep. på ca 5600.-, men sluttsummen var 0.-.

kodax

Ja, det ble 0,- her også, men syns det allikevel merkelig/er lite kundevennlig å gi beskjed at man må betale for en sjekk av om bilen berøres av en service bulletin/recall dersom den ikke berørers.
Her er fakturaen:
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA