Erfaringer

Startet av hELgenen, tirsdag 04. februar 2025, klokken 19:37

« forrige - neste »

hELgenen

Lest test av nye G6. Og det er ikke noe der som drar den nye versjonen opp mhp må ha faktor. Frunk er borte. Ladehastighet økt..vet ikke helt verdien av det,men noen vil sikkert verdsette at en ladeøkt nå kan bli helt ned på 12 min vs 20 på den gamle..Personlig synes jeg den gamle ladet raskt nok i massevis..Interiøret i den nye er simplere og føles billigere.
Blank piano lakk utvendig på bakfanger på den nye..Den nye har også litt bedre lydisolering via dobbelt glass i bakvindu.
Den nye er også litt mer effektiv. Ellers nye felger...er design jeg personlig ikke likte.. I sum synes jeg den gamle var penere og oppfattes som mer bil for pengene enn den nye..Litt snodig egentlig.
Men det var følelsen jeg sitter igjen med. Selvkjøringsegenskapene skal være bedre i den nye..men har null verdi for egen del.
Tror ikke denne er så voldsomt mye til utfordrer for TMY egentlig. Jeg sitter litt skuffet tilbake.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA