Hvordan får man postet nye emner som kommer øverst, ikke et stykke ned på lista

Startet av harruz, torsdag 17. oktober 2024, klokken 15:43

« forrige - neste »

harruz

Er ikke like ivrig her inne som mange av de som er goldmember. Men når jeg legger ut en ny sak, kommer den et stykke ned på lista. Er det fori jeg ikke er goldmember? Noen som vet hva man bør gjøre for å komme øverst?7

1.gen Leaf
2.gen. Leaf
Ioniq 5

Rosstopher

De nyeste postene kommer alltid øverst i hvert underforum. Altså øverst ligger alt som er festet, og så kommer det kronologisk, slik at det emnet som har blitt publisert eller kommentert på sist kommer øverst. Rang på forumet har ingen innvirkning på dette.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler og diverse kjøretøy

harruz

Sitat fra: Rosstopher på torsdag 17. oktober 2024, klokken 17:03De nyeste postene kommer alltid øverst i hvert underforum. Altså øverst ligger alt som er festet, og så kommer det kronologisk, slik at det emnet som har blitt publisert eller kommentert på sist kommer øverst. Rang på forumet har ingen innvirkning på dette.

Dette er ikke slik jeg opplever det. Når jeg legger ut et nytt emne, så legger deg automatisk et stykke ned på listen. Mens enkelte andre og eldre emner ligger øverst, men tittelfeltet i bold (eller fremhevet)
1.gen Leaf
2.gen. Leaf
Ioniq 5

TB

Emner i uthevet skrift er festede tråder.
De har en stift som viser de ligger alltid øverst uavhengig av datoen på dem.

Det er fire slike tråder i denne kategorien du har postet.

Kan være enig det er litt mange slik tråder i noen av kategoriene. Etter litt tid overser du disse.
Citroen C-Zero 2012 -2019
Hyundai KONA Electric 2019 - 2023
KONA Electric Long Range Premium 2024
Lørenskog

harruz

OK, takk for oppklaring. OG emnene som er "festet" hvem er det som har rettigheter til å "feste" dem?
1.gen Leaf
2.gen. Leaf
Ioniq 5

TB

Jeg tror det bare moderatorer som kan feste, eller "avfeste" emner.
Sjekket på tråder jeg har startet selv, ser ikke noe alternativ for å slå funksjonen på.
Citroen C-Zero 2012 -2019
Hyundai KONA Electric 2019 - 2023
KONA Electric Long Range Premium 2024
Lørenskog

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA