Gode kampanjer på kjøp og leasing

Startet av Boikott My Ass, onsdag 16. oktober 2024, klokken 11:56

« forrige - neste »

hELgenen

Sitat fra: Mr Oizo på fredag 16. mai 2025, klokken 16:14
Sitat fra: ToWalkOrDrive på fredag 16. mai 2025, klokken 14:44Nye bZ4X Touring er 44 centimeter lengre og 2 centimeter høyere enn SUV-en. Stasjonsvogna strekker seg til 4,83 meter i lengden og 1,67 meter i høyden
Feil.
Den nye er 14 centimeter lengre enn den vanlige SUV versjonen, som er 469 centimeter lang. Så den er større, men ikke massivt mye større.

Vel - den har i alle fall ikke denne hersens blanke plastikken som neste versjon az Bz4X kommer med.
Toyota burde også ikke bruke dette syke navnet Bz4X...Det er slitsomt å skrive det korrekt på tastaturet....

What-a-watt

Godt de ikke skriver det på japansk: トヨタ

obay

turfsurf

Hva har Toyotaen med gode kampanjer å gjøre? Meg bekjent har den ikke blitt priset engang.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

ToWalkOrDrive

Sitat fra: turfsurf på fredag 16. mai 2025, klokken 17:18Hva har Toyotaen med gode kampanjer å gjøre? Meg bekjent har den ikke blitt priset engang.

Jo, nå skal du høre. BZ4X har ca 3 svakheter, men er likevel nest mest solgte bilmodell i år, etter Model Y. Så dermed er det stor sannsynlighet for at bilen er i miksen over biler en sammenligner kampanjebilene med, og når det da kommer en stor forbedring av den, for veldig mange, så tenkte tiltalte det ville være av høy interesse å få vite om det for det elbilelskende folket. Nå viser det seg at elbil.no skrev feil da de først skrev den var 44cm lengre, men 14cm er jo litt det og, kombinert med 2cm høyere, og 33% større bagasjerom (sikkert målt opp til baksetetoppen). Så ble ikke helt verdensnyhet jeg først tenkte, med Landcruiser-aktige størrelser.
Tesla Model Y                         2021-

RJK

Sitat fra: ToWalkOrDrive på lørdag 17. mai 2025, klokken 00:22
Sitat fra: turfsurf på fredag 16. mai 2025, klokken 17:18Hva har Toyotaen med gode kampanjer å gjøre? Meg bekjent har den ikke blitt priset engang.

Jo, nå skal du høre. BZ4X har ca 3 svakheter, men er likevel nest mest solgte bilmodell i år, etter Model Y. Så dermed er det stor sannsynlighet for at bilen er i miksen over biler en sammenligner kampanjebilene med, og når det da kommer en stor forbedring av den, for veldig mange, så tenkte tiltalte det ville være av høy interesse å få vite om det for det elbilelskende folket. Nå viser det seg at elbil.no skrev feil da de først skrev den var 44cm lengre, men 14cm er jo litt det og, kombinert med 2cm høyere, og 33% større bagasjerom (sikkert målt opp til baksetetoppen). Så ble ikke helt verdensnyhet jeg først tenkte, med Landcruiser-aktige størrelser.
Om den selges til fast butikkpris, og ikke har kampanje på seg, så har den egentlig ingenting i denne tråden å gjøre, selv om sikkert mange vil ha den og i betraktning.

Denne tråden handler om biler med kampanje på pris, og rente/finansierings-betingelser inngår derved. Samme om det legges ved ekstrautstyr til x tusen kroner uten å påvirke sluttprisen.

Denne bil-modellen/varianten fortjener å nevnes, men ikke i denne tråden, så lenge det altså ikke er noe kampanjepris/kampanjerente/pakketilbud på den!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

ToWalkOrDrive

Sitat fra: RJK på lørdag 17. mai 2025, klokken 01:29
Sitat fra: ToWalkOrDrive på lørdag 17. mai 2025, klokken 00:22

Om den selges til fast butikkpris, og ikke har kampanje på seg, så har den egentlig ingenting i denne tråden å gjøre, selv om sikkert mange vil ha den og i betraktning.

Denne tråden handler om biler med kampanje på pris, og rente/finansierings-betingelser inngår derved. Samme om det legges ved ekstrautstyr til x tusen kroner uten å påvirke sluttprisen.

Denne bil-modellen/varianten fortjener å nevnes, men ikke i denne tråden, så lenge det altså ikke er noe kampanjepris/kampanjerente/pakketilbud på den!

Den er grei. Da skal jeg stryke den ut. Sånn:

Bør nevnes for barnefamilier som ser etter bil med god bagasjeplass.

I huleste! Toyota kommer litt og litt nærmere å lage en skikkelig Norgesbil. Denne må jo begynne å bli skikkelig nærme. Mangler bare litt større batteri, men funker vel ok med ok ladehastighet (max 150kW).

Nye bZ4X Touring er 44 centimeter lengre og 2 centimeter høyere enn SUV-en. Stasjonsvogna strekker seg til 4,83 meter i lengden og 1,67 meter i høyden.

Utvidet lengde og høyde gir mer plass – inkludert 33 prosent mer bagasjerom sammenlignet med bZ4X
Det øker lasteromskapasiteten med 148 liter – til 600 liter
Leveres med både forhjulsdrift og firehjulsdrift (AWD)
AWD får maksimal effekt på 380 hk / 280 kW
Nytt 74,7 kWt litium-ion- høykapasitetsbatteri
Opptil 560 kilometer WLTP-rekkevidde
Planlagt lansering i Europa våren 2026

Variantene med firehjulsdrift yter 380 hk!!

Touring-utgaven kan trekke tilhengere på opp til 1500 kg, og har 70 kg som tillatt taklast.

obay

Polestar 3 (LRDM m/ Plus & Pilot) og  leasing fra kr 6999/mnd uten innskudd. 15000km/året. Kun på inventory biler (omtrent ingen nå men de slipper litt her og der).

Må vel være billigste måte å få kloa i en PS3 i et 3års perspektiv om ikke annet. Eneste er vel om Polestar har priset bilen bevist høyt med dertil gode marginer som de kan fire på senere?

hELgenen

Sitat fra: obay på lørdag 17. mai 2025, klokken 08:06Polestar 3 (LRDM m/ Plus & Pilot) og  leasing fra kr 6999/mnd uten innskudd. 15000km/året. Kun på inventory biler (omtrent ingen nå men de slipper litt her og der).

Må vel være billigste måte å få kloa i en PS3 i et 3års perspektiv om ikke annet. Eneste er vel om Polestar har priset bilen bevist høyt med dertil gode marginer som de kan fire på senere?

Polestar 4 skrudde de jo opp ca 45k på prisen når de startet kampanjen...Så den var billigere å kjøpe kontant før enn nå i kampanjen. De gikk nemlig over til rentekampanje isteden og tok kostnaden ved dette inn på prisen. Sjekket ikke P3,men var vel samme her. P2 har de ingen kampanje på foruten vinterdekk inkl.på lagerbiler..P2 fremstår også dyrere nå enn tidligere. Vurderte lenge Polestar men synes de gjorde ett så sleipt grep i denne kampanjen sin at jeg mistet helt lysten på den.

Ellers har jeg trålet nettsider for å se etter en ny god bil..Er ingen åpenbare knallgode kampanjer meg bekjent for øyeblikket. Det måtte være Xpeng G6,men her har du overraskende dyr forsikring og korte serviceintervaller som ikke helt gjør seg.

Etternøleren

Polestar 4 nå også på leasingkampanje. 6990 uten innskudd. Samme pris som Polestar 3 over 3 år, for de som foretrekker en bil med litt andre egenskaper.

ToWalkOrDrive

Oddaa

Det er kanskje en riktigere pris. Nærmeste familie var i markedet for ny EX40 i fjor, men endte med Q4 da den ble oppfattet som mer bil for pengene (!).
2025 EX30 Twin Performance
2023 iX xDrive40

Ex 2021 XC40 P8
Ex 2017 e-Golf

ToWalkOrDrive

Wow!
Det var masse batteri til en billig penge. Men besynderlig kort rekkevidde i forhold til batteri.
Men uansett virker det som en veldig billig penge for denne bilen, på tross av at tester har ikke vært så bra...men testene tok utgangspunkt i en langt høyere pris.

Mobile Sørlandsparken har reklamen:

arthur

Den bilen har vært pushet lenge allerede for den prisen.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA