Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Brukt ID4/evt ID5

Startet av casall, tirsdag 08. oktober 2024, klokken 12:13

« forrige - neste »

casall

Hei.

Skal hjelpe mine foreldre i kjøp av brukt ID4/ID5. Budsjett rundt maks 350k.

Syns dere disse to er gode kjøp? Tanker?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=372002886
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=365599359


kvakke

I den prisklassen ville jeg heller sett på ID4 GTX. Da får du også firehjulstrekk og led matrix.

Jeg har kun søkt på merkeforhandlere og fikk opp flere så og si fullt utstyrte til under 400 000, de har gått litt, men noen av de har også utvidet garanti til 150000 km.

Sjekker du privat salg er det nok enda flere :)

Electric cars in Norway

Sitat fra: kvakke på tirsdag 08. oktober 2024, klokken 13:21I den prisklassen ville jeg heller sett på ID4 GTX. Da får du også firehjulstrekk og led matrix.

Jeg har kun søkt på merkeforhandlere og fikk opp flere så og si fullt utstyrte til under 400 000, de har gått litt, men noen av de har også utvidet garanti til 150000 km.

Sjekker du privat salg er det nok enda flere :)
Ja det er mye å velge mellom ift ID4. Se etter de med det utstyret du mener de må ha. Ev fargevalg, krok, ryggekamera el. seter type vinterdekk osv. de som ligger på Finn privat kan du trygt prute litt ned på for det er sirup bilsalgmarked nå om dagen.

Olemann

Pass på mye upresist og også tilsnikelser i FINN annonser.   Bl.a. ser jeg at noen averterer med trafikkassistent+ uten at bilen har de knappene på rattet som alle som har denne + pakken har.   

Mange lister lange oversikter over standardutstyr, men slurver med det viktige, nemlig hva de har betalt ekstra for og som skiller bilen fra de som ikke har lagt på ekstrautstyr.


Electric cars in Norway

#4
Sitat fra: Olemann på I går kl. 17:20Pass på mye upresist og også tilsnikelser i FINN annonser.  Bl.a. ser jeg at noen averterer med trafikkassistent+ uten at bilen har de knappene på rattet som alle som har denne + pakken har. 

Mange lister lange oversikter over standardutstyr, men slurver med det viktige, nemlig hva de har betalt ekstra for og som skiller bilen fra de som ikke har lagt på ekstrautstyr.


Artigste jeg ser er den med «elektriske seter» men alle bilene er tatt akkurat litt for høyt opp på stolen så man ikke ser den delen der det er sete justeringen  :o

Og når du kommenterer det i butikken at her er det jo ikke elektriske seter! Så skylder de på «hu på kontoret har registrert feil»

Men de som vet vet... for man kan uansett se det på Setetypen - hvis man vet. Men alle vet ikke det

Det samme gjelder hengerfeste som står i annonsen men som ikke er på bilen og ingen bilder tatt bakfra. 

Stay away fra slik bruktbil sjapper. Kan ikke kalles butikker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA