Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ved kjøp av Tesla, støtter man da Musk og Trump sin politiske kampanje?

Startet av daktari, torsdag 19. september 2024, klokken 08:07

« forrige - neste »

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

daktari

Sitat fra: Electric cars in Norway på mandag 14. oktober 2024, klokken 16:52OMG Elon har blitt verre enn jeg trodde. Hvis ikke det han sier i denne videoen er fake så blir jeg skremt.

Elon & Tucker Carlson, dette er heavy shit - og til å grine av :-X

Hør fra starten der Elon tar helt av, tror han ikke at han er i opptak eller? Kan jo ikke snakke slik om Kamala Harris.

Så snurr film og pump up the volume and bring popcorn ;D

https://x.com/TuckerCarlson/status/1843375397024485778

Huff og grem.
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Electric cars in Norway

Sitat fra: daktari på mandag 14. oktober 2024, klokken 17:54
Sitat fra: Electric cars in Norway på mandag 14. oktober 2024, klokken 16:52OMG Elon har blitt verre enn jeg trodde. Hvis ikke det han sier i denne videoen er fake så blir jeg skremt.

Elon & Tucker Carlson, dette er heavy shit - og til å grine av :-X

Hør fra starten der Elon tar helt av, tror han ikke at han er i opptak eller? Kan jo ikke snakke slik om Kamala Harris.

Så snurr film og pump up the volume and bring popcorn ;D

https://x.com/TuckerCarlson/status/1843375397024485778

Huff og grem.
Ja dette er huff og dobbelt huff ;D

Øyvind.h

Det blir jo bare verre og verre, men i det minste er det nå såpass tydelig og direkte at det ikke lenger kan avfeies med falske nyheter og medias forvrengning.
Det som er kjipt er at bilkjøpere, og for så vidt aksjonærer, utfører handlinger som får negative konsekvenser for mange andre. OTA og fin bil er mye mer viktig enn hvem de sender penger til og hva slags samfunn han jobber for.

På Facebook ser jeg det begynner å dukke opp en del misnøye, men det blir veldig splittet mellom de som synes Musk og hans meninger er helt topp, de som synes bilen er fin og gir blanke i alt rundt, og de som synes begeret har rent over. 
For de mest hardbarka tilhengerne preller nok også dette av, sammen med kommende skandaler. Alt er greit, så lenge de liker bilen. Kjøp anbefales for fullt, selv nå etter at slike videoer dukker opp.
Jeg synes det bare er trist. Skremmende, og trist. Musk har blitt en pådriver for et samfunn som jeg ikke ønsker verken for meg eller mine barn som vokser opp. Glem at jeg synes andre biler er bedre og dekker våre behov bedre, dette er jo mye mye verre på et helt annet nivå.
Jeg regner med kjøpere av bilen viser frem den videoen fra X til sin familie og barn slik at de er enige om at det er OK å sende penger den veien. Whatabout`isme om andre ledere kommer ikke i nærheten av hva vi ser her.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

What-a-watt

Mange nordmenn kjøper en Kina-produsert Tesla hvor 20.000 kinesere har sitt arbeid på Tesla-fabrikken. Dette gir skattepenger rett inn i den kinesiske statskassen, hvor det brukes 2442 milliarder kroner til "forsvaret". Penger som i seg selv kan brukes til å finansiere angrep NATO/Europa/Norge.

USA har erklært Kina som den største trusselen, men veldig få virker å få et snev av bismak ved at Tesla/Musk tjener milliarder på bilproduksjon i nettopp Kina. For å pynte på det hele, så sender ikke Tesla Kina-biler til USA, men heller til Europa og Asia.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 15. oktober 2024, klokken 10:27Det blir jo bare verre og verre, men i det minste er det nå såpass tydelig og direkte at det ikke lenger kan avfeies med falske nyheter og medias forvrengning.
Det som er kjipt er at bilkjøpere, og for så vidt aksjonærer, utfører handlinger som får negative konsekvenser for mange andre. OTA og fin bil er mye mer viktig enn hvem de sender penger til og hva slags samfunn han jobber for.

På Facebook ser jeg det begynner å dukke opp en del misnøye, men det blir veldig splittet mellom de som synes Musk og hans meninger er helt topp, de som synes bilen er fin og gir blanke i alt rundt, og de som synes begeret har rent over. 
For de mest hardbarka tilhengerne preller nok også dette av, sammen med kommende skandaler. Alt er greit, så lenge de liker bilen. Kjøp anbefales for fullt, selv nå etter at slike videoer dukker opp.
Jeg synes det bare er trist. Skremmende, og trist. Musk har blitt en pådriver for et samfunn som jeg ikke ønsker verken for meg eller mine barn som vokser opp. Glem at jeg synes andre biler er bedre og dekker våre behov bedre, dette er jo mye mye verre på et helt annet nivå.
Jeg regner med kjøpere av bilen viser frem den videoen fra X til sin familie og barn slik at de er enige om at det er OK å sende penger den veien. Whatabout`isme om andre ledere kommer ikke i nærheten av hva vi ser her.

Ja jeg synes du virker hard&brutal i ditt budskap men dessverre har du nok rett. Jeg har nok vært elon fan på falske premisser når jeg ser hva han sier. Men som de sier over there - its america :+1:

Men jeg liker Tesla da... jeg gir meg med å skrive nå for det lugger så fælt i halsen min av all den kamel pelsen jeg sitter å svelger nå om dagen  ;D

daktari

daktari

daktari

Electric cars in Norway

Sitat fra: daktari på søndag 20. oktober 2024, klokken 18:35Når man trodde de tikke ble verre:

he he det kan alltid bli verre og det vet vi 1. om 2 uker hvis han eldre jøken med rødt slips vinner

vinterdekk

Elon har tråkket ut i en juridisk myr med det siste stuntet sitt. Det er visst ikke lov å gi (eller motta) penger til registrerte velgere til ett parti. Ser at det ville gitt en dårlig presedens om partiene skulle kjøpe stemmer.

https://edition.cnn.com/2024/10/20/politics/elon-musk-voter-giveaway-legal-questions/index.html
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

daktari

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA