Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Electric Intelligence kommer og går?

Startet av jevel, fredag 02. august 2024, klokken 11:54

« forrige - neste »

jevel

Andre som har opplevd det samme?

Kjørte tur retur Trondheim - Kristiansand nå i ferien. På tur ned fungerte EI i bilen som forventet; jeg fikk anbefalte ladestopp komplett med tid på lader og forvarming av batteri inn mot laderne / estimert batteri ved ankomst. På tur hjem falt EI ut og fungerte kun i kortere perioder.

Siden da så er det veldig av og på ser det ut til.

Toalmar

Har hatt ett par utfall av dette nå i det siste, begge gangene på RV33 mellom Gjøvik og Fagernes.
Kjører kun 3-5km så er den tilbake.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

jevel

Kjedelig at hjelpesystemene fungerte bedre og mer stabilt for fire år siden når jeg fikk bilen enn de gjør nå.

Har dukket opp flere tilfeller av feil fartsgrenser nå siste 12 måneder enn jeg hadde de første 36 månedene i mitt område.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA