2024.20.X

Startet av geirci2, torsdag 30. mai 2024, klokken 16:39

« forrige - neste »

Yamakazi

Hentet min ny 2024 M3 LR, og 2024.20.6.2 er installert nå.

2 spm:

- er det ingen varsellyd for fotoboks lenger? Kjørte i dag med navigasjon men ingen varsellyd.

- effektlys, hva skjer når den står på AUTO?

Stjerneglis

Jeg har 2004.20.6.2 på min TMY og den varsler fortsatt om fotoboks under navigering.

Jeg resetter alltid bilen etter hver oppdatering.
2021 Tesla Model Y LR AWD
2019 Hyundai Kona Electric - solgt
2011 Mitsubishi i-Miev - solgt

Yamakazi

Sitat fra: Stjerneglis på mandag 01. juli 2024, klokken 00:27Jeg har 2004.20.6.2 på min TMY og den varsler fortsatt om fotoboks under navigering.

Jeg finner ikke lenger knappen for varsellyden, hvor skal den stå i menyen?

Takk!

marud

Sitat fra: Yamakazi på søndag 30. juni 2024, klokken 22:38- effektlys, hva skjer når den står på AUTO?
På dagtid så vil lyset være på så lenge bilen er våken og i park (altså fra du åpner døren til du setter den i drive og fra du setter den i park til du går ut og lukker døren). Under kjøring er det avslått.

Når det er mørkt vil effektlyset lyse som på dagtid når bilen ikke er i gir. Når du setter bilen i gir vil det dempes, men fremdeles være på under kjøring.
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

Klykken

Sitat fra: Yamakazi på mandag 01. juli 2024, klokken 00:31
Sitat fra: Stjerneglis på mandag 01. juli 2024, klokken 00:27Jeg har 2004.20.6.2 på min TMY og den varsler fortsatt om fotoboks under navigering.

Jeg finner ikke lenger knappen for varsellyden, hvor skal den stå i menyen?

Takk!
Har du betalt for Premium Connectivity? Fotoboksvarsling, trafikkoppdateringer, spotify osv er en del av P.C.. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
TMY LR 2025 Juniper
Helelektrisk bilpark <3

Yamakazi

Ja, hentet bilen på fredag så har 1 mnd gratis premium.

Jeg har resettet bilen, og sjekka alt av innstillinger.. men finger ingen steder som omhandler varsellyd mtp fotoboks.

Noen som vet?

What-a-watt

Sitat fra: Yamakazi på mandag 01. juli 2024, klokken 11:18Noen som vet?
Selvsagt ingen her som "vet", men noen prøver iallfall å hjelpe med forslag....

Yamakazi

Jeg setter pris på det altså, men siden folk nevner at det er fortsatt varsellyd, hvor ligger "av/på" knappen på menyen som angår varsellyd?

What-a-watt

Sitat fra: Yamakazi på mandag 01. juli 2024, klokken 11:18Ja, hentet bilen på fredag så har 1 mnd gratis premium.

Jeg har resettet bilen, og sjekka alt av innstillinger.. men finger ingen steder som omhandler varsellyd mtp fotoboks.

Noen som vet?

Det er dette som står i manualen. Hvis det ikke hjelper, bør du kontakte Tesla:

Dette vises når en fotoboks detekteres. Når du nærmer deg fotoboksen, kan Model 3 også avgi et lydsignal. Du aktiverer denne funksjonen ved å berøre Kontroller > Navigasjon > Fotobokslyd.

geirci2

1) Du MÅ ha et aktivt Premium Connectivity-abonnement.

2) Du MÅ navigere til en destinasjon.

3) Navigasjon -> "Nett ruting" MÅ være PÅ, og selvfølgelig "Fotobokslyd" PÅ.

2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.32.3
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

Yamakazi

Sitat fra: geirci2 på mandag 01. juli 2024, klokken 18:311) Du MÅ ha et aktivt Premium Connectivity-abonnement.

2) Du MÅ navigere til en destinasjon.

3) Navigasjon -> "Nett ruting" MÅ være PÅ, og selvfølgelig "Fotobokslyd" PÅ.

Takk, dette var klar og tydelig!

Skikket på nytt, og fant "fotobokslyd" under navigasjon.. skjønner ikke helt hvordan jeg mistet det men men..
da er den på :)

What-a-watt

2024.20.6.7 triller inn nå.

CorsoDante

Sitat fra: Elmo på torsdag 27. juni 2024, klokken 20:34
Sitat fra: Klykken på torsdag 27. juni 2024, klokken 12:48Ikke for oss med veteran Y. :/

I følge denne så får alle det. Eneste forskjell er at visualiseringen ikke kommer på Intel

https://www.notateslaapp.com/news/2012/the-differences-between-the-new-autopark-on-intel-vs-amd-tesla-vehicles-video

Enklere visualisering med Intel-prosessor, jf. high fidelity, men visualiseringen er betydelig endret også hos oss. Flott at man nå ser linjene merket opp på skjermen.

Parkeringen har potensielt blitt mange hakk bedre her, kan velge og vrake i ulike parkeringsplasser, også de som er et stykke unna - og den har blitt kjappere.

Men hos meg har det vært litt vanskelig å aktivere autopark og/eller den har kuttet underveis. Den ser parkeringsplassene (grå felt, grå P), men jeg får ikke aktivert - av en eller annen grunn (ja, jeg har stanset bilen...). Var litt dårlig vær, og noe smuss på kameraet bak. Må få litt mer fartstid før jeg flagger markant forbedring her, men potensialet er soleklart.
TMYP HW4 / TM3P Atom

Parabuthus

Noen andre som opplever at tre-blink funksjonen har blitt to-blink etter å ha fått 20.7?
6-seters rød X 75D mottatt 30.12.16. Reservert TM3 29.07.17, men avbestilt i mai 2019. Svart TM3 SR+ U/HF (VIN 372XXX) bestilt 22.06.19 og utlevert i Trondheim 23.08.19. Oktober 2020: Bestilt blå modell Y LR. 09.09.21: Mottatt blå MIC Model Y LR.

Lucaria

Jeg har fått konstant-blink til jeg stenger av med hvordan jeg vrir rattet eller slår av med hendel.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA