Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

AC lading på offentleg stasjon maks 6kW?

Startet av Gazer75, torsdag 09. mai 2024, klokken 16:35

« forrige - neste »

Gazer75

Er det normalt at e-Golfen maksar på kun 6kW ved AC lading? Trudde det var 7,2kW ladar i denne?
Noko merkelege greier når eg justerte i bilen. "Max" gav 6kW og 13A gav 4.6kW
2020 e-Golf (2023-)

RJK

Kan være feil med ombordladeren, begrensning i kabelen, og i tillegg begrensninger i hva ladestasjonen leverer. Sjekk gjerne tabellen nederst i den lenkede artikkelen, for å se hva du skal kunne få på din bil.

Kan det være TN-nett på 400V, så kan det forklare 6kW ved faktisk 13A. Og 4,5 kW ved 10A.

https://www.elbilgrossisten.no/products/volkswagen-e-golf-2017-2020
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Gazer75

Testa på fleire AC uttak ved Eviny sine stasjonar. Som eg skreiv så gav 13A berre 4,6kW og "Max" 6kW.
Kabelen er ein feit sak for 32A. Er det bug i software kanskje som set feil?
2020 e-Golf (2023-)

RJK

1-fas eller 3-fas kabel? 1-fas, så kan det forklare litt, ihvertfall om det stemmer at den kan lade "2-fas" fra 230V 3-fas. Kanskje gjelder det litt det samme for 400V?

En annen mulighet er dog også sw-endringer som er gjort av VW, eller en bug som du antyder. Ville kanskje retta en epost til Møller/VW, eller stukket innom og hørt med den med mest elbil/lade-kunnskap på ditt lokale verksted.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Gazer75

Eg fann ut av problemet. I VW appen så var "reduced" funksjonen på som visstnok for e-Golf reduserte amps eit steg ned. Så då vart alt eg gjorde i bilen steget under. Dette er fjerna for oss med e-Golf og vi har fått tilbake ei liste med 6, 10, 13 og 32A val.
Ser dog at boksen seier 7kW medan OBD rapporterer 6-6,2kW, så det er mykje tap.
2020 e-Golf (2023-)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA