Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Cybertruck tour - kommer til Oslo

Startet av Electric cars in Norway, søndag 28. april 2024, klokken 19:09

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Sitat fra: Daniel_0007 på torsdag 02. mai 2024, klokken 12:32Vel de har vel snart sparket alle unntatt de som kritisk trengs  :laugh:
Daniel.. :+1: ser den

Lynet

Var innom og så på Cybertruck i Trondheim, men den var jo inngjerdet!! Forklaringen var at det ble så mye vasking hvis folk skulle klå på den!!!!
Dette blir for dumt Tesla.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

TB

Det var avsperret rundt når bilen stod på Skøyen også.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Hjortefot

Sitat fra: Lynet på mandag 03. juni 2024, klokken 22:26Var innom og så på Cybertruck i Trondheim, men den var jo inngjerdet!! Forklaringen var at det ble så mye vasking hvis folk skulle klå på den!!!!
Dette blir for dumt Tesla.
Smart. Jeg ville jo egentlig ha prøvekjørt den i tillegg til å klå og tafse en god del, men om jeg var Tesla? Inngjerdet med sikkelabsorberende gjerde!
Model 3 LR - 2019

MuskElBil

Cybertruck på høstferie på vestlandet
Her på Fodnes-Manheller ferja.
2019 TMS 100D Deep Blue Metallic FSD

Electric cars in Norway

Sitat fra: MuskElBil på tirsdag 08. oktober 2024, klokken 16:41Cybertruck på høstferie på vestlandet
Syyykt tøft. Skal den på show mon tro? Isåfall hvor da? Noen som vet?

MuskElBil

Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 08. oktober 2024, klokken 17:14
Sitat fra: MuskElBil på tirsdag 08. oktober 2024, klokken 16:41Cybertruck på høstferie på vestlandet
Syyykt tøft. Skal den på show mon tro? Isåfall hvor da? Noen som vet?
Tesla er ute på luftetur ja, neste stopp:
https://www.tesla.com/no_no/event/mot-tesla-pa-sunnfjord-expo-
2019 TMS 100D Deep Blue Metallic FSD

Electric cars in Norway

Rollep

Herregud for et dråg av en bil🤣

daktari

Så tre stykker i USA tidligere i høst. Ble ikke veldig imponert. Den er lang og litt rar, og skiller seg veldig ut.

Så også et titalls Rivian, både pickup og mest SUV. Den ser veldig harmonisk ut, men lett å gjenkjenne.

Noen ice-pickups blir enten for lange og/eller med for store hjul, mens andre treffer bedre på proporsjonene. Er slik me de elektriske også.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Electric cars in Norway

Sitat fra: Rollep på torsdag 10. oktober 2024, klokken 15:38
Herregud for et dråg av en bil🤣
Næææ såpass stort må det værra vell ;D

Tipper jeg glatt hadde kjørt meg fast i et eller annet kjeller parkeringshus i en CT spesielt der man skal sving ned eller opp på annet plan...

What-a-watt

Fikk denne nå. 9 oktober er kanskje til neste år? Ikke lett med datoer og slikt....

What-a-watt

I min kalender står det at det i dag 5 november 2024!

Handyman

haaa. nå så jeg hvilken måned det var. Sorry my bad! post slettet!
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

What-a-watt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA