Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

IONIC 38kWh: Fabrikknye mattesett (tøymatter) til salgs

Startet av goggo, søndag 28. januar 2024, klokken 17:36

« forrige - neste »

goggo

Jeg har hatt opprydning i boden i helga, og klarte å grave meg helt innerst/underst i rotet.
Og der fant jeg fabrikknye matter til 2 av mine gamle elbiler...

Jeg kjøpte disse bilene nye med gummimatter spesifisert i prisforespørselen, og da fikk jeg tøymattene med på kjøpet.

Mattene selges til "gi bort pris" hvis det er noen på Sørlandet som trenger dem og kan hente de hos meg.

Hvis jeg ikke får noe respons her i løpet av noen dager så forsøker jeg å selge dem på Finn. Har ingen anelse hva de evt. er verdt.


mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

goggo

Her er bilder av SOUL mattene. Disse passer både på 24 kWh og 30 kWh modellene, altså alle SOUL EV.
Men ikke til E-Soul selvsagt.

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

goggo

Og her er IONIQ mattene.
Disse er for 2020 modellen, men de passer kanskje på tidligere 28 kWh modeller også??? Det vet jeg ikke.

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

goggo

Sitat fra: goggo på søndag 28. januar 2024, klokken 17:36Jeg har hatt opprydning i boden i helga, og klarte å grave meg helt innerst/underst i rotet.
Og der fant jeg fabrikknye matter til 2 av mine gamle elbiler...

Jeg kjøpte disse bilene nye med gummimatter spesifisert i prisforespørselen, og da fikk jeg tøymattene med på kjøpet.

Mattene selges til "gi bort pris" hvis det er noen på Sørlandet som trenger dem og kan hente de hos meg.

Hvis jeg ikke får noe respons her i løpet av noen dager så forsøker jeg å selge dem på Finn. Har ingen anelse hva de evt. er verdt.


mvh
Hugo


Og da ligger mattene på FINN, med mulighet for frakt også hvis det trengs.
Send meg melding gjennom FINN hvis du er interessert.

Hvis du ikke pruter så kan du be om "elbilforum rabatt" :)

IONIQ: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=338276060

SOUL: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=338273853

Mvh
Hugo


Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

goggo

Ingen som vil ha disse IONIQ mattene da? (Soul mattene er nå solgt)

GI BUD:    300,- kr for eksempel, inkludert fri frakt hele Norge ???

Da har jeg penger både til å betale frakt og en burgermeny... Er jo bedre det enn at de opptar plass i boden som jeg nå har ryddet så fint...

IONIQ: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=338276060

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA