Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ryggekamera Leaf

Startet av Lolle, fredag 12. januar 2024, klokken 19:30

« forrige - neste »

Lolle

Jeg har en Nissan Leaf demobil hjemme, 2023 modell Tekna, da jeg vurderer for og i mot å kjøpe en Leaf (Connecta) og for og imot å kjøpe brukt mot vs ny.

Men jeg syntes ryggekamera var veldig dårlig og uoversiktlig ift min 2018 Yaris, er det bare meg eller blir man vant med det...?  ::)  :angel:

Trekkoppbil

Har kun erfaring med eldre Leaf.

Har likt hjelpelinjene godt, så jeg har hatt problemer med å tilpasse meg andre biler.

Dvs kamera og hjelpelinjer er jeg fornøyd med.
Bortsett fra at kamera mangler spyledyse, så man må ut å gjøre det reint.
I sollys kan skjermen være vanskelig å se.
Om størrelsen på skjermen er stor nok, kommer nok an på øya som ser, dvs alderen på sjåføren.
Det har vært en spesiell biligmodell av Leaf uten trykkskjerm eller vanlig infotainment, og den har en radio med svært liten skjerm.

Lolle

Sitat fra: Trekkoppbil på torsdag 18. januar 2024, klokken 21:49Har kun erfaring med eldre Leaf.

Har likt hjelpelinjene godt, så jeg har hatt problemer med å tilpasse meg andre biler.

Dvs kamera og hjelpelinjer er jeg fornøyd med.
Bortsett fra at kamera mangler spyledyse, så man må ut å gjøre det reint.
I sollys kan skjermen være vanskelig å se.
Om størrelsen på skjermen er stor nok, kommer nok an på øya som ser, dvs alderen på sjåføren.
Det har vært en spesiell biligmodell av Leaf uten trykkskjerm eller vanlig infotainment, og den har en radio med svært liten skjerm.

Takk for svar! Får min første Leaf i dag, har prøvekjørt noen ganger nå, så det blir forhåpentligvis fort en vane! 😅

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA