Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Plass baksete

Startet av Xablo, søndag 19. november 2023, klokken 01:21

« forrige - neste »

Xablo

Hei,

Vurderer e2008 som pendlebil, samtidig lurer jeg på plassen i baksetet.

Hvordan opplever dere plassen for barneseter bak? Er det noe plass igjen til føreren? Bakoverlent/fremoverlente seter(?)

bobil1

Heisann,

vi har hatt bilen i over et år nå, og har brukt både Besafe iZi Go (fra nyfødt til ca 6 mnd) og nå en Besafe iZi Modular X1 (6 mnd++ som kan snus både fremover og bakover). Vi har setet bak førersetet. Jeg er 184 cm høy med lange bein, og knærne mine går litt oppover når jeg sitter i førersetet. Da er jeg så langt bak som det går, altså at førersetet er i kontakt med barnesetet bak.
For meg er det ikke noe problem utenom på lange kjøreturer. Jeg syns det gjerne kunne vært litt mer beinplass, men det er ikke krise  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA