demontere sete bak

Startet av sveinb, man 13. nov 2023, kl. 10:03

« forrige - neste »

sveinb

Hei
Første gang jeg poster noe her så la meg begynne med å si takk for mye god informasjon fra alle som har lagt inn noe her tidligere.
Det har forsvunnet et en airpods ørepropper i baksetet mitt under langkjøring to ganger og nå begynner jeg å tru på de som sier at de ikke har mistet dem ut av bilen. Ser at det er fullt mulig for dem å falle ned i hullet hvor setebeltet kommer opp. Jeg har nå dyttet en liten microfiberfille ned i hullet.
Er det noen som vet hvordan jeg får løftet opp sete slik at jeg ser om det er noe under det

igniztion

Trekk hardt opp i forkant av seteputen på begge sider. Ikke løft den bort før du har løsnet klipsen i bakkant av puten som går til sensorene.

Det er fort gjort at klipsene knekker når man tar av puten. En pose med nye klips koster rundt en hundrelapp hos forhandler - kan sikkert fås billigere andre steder.

Anbefaler å bruke en støvsuger med silikonslange eller i det minste en strømpe over, for de kan forsvinne ganske langt under setene og hullet er ganske lite.
2021 VW ID.4 1st Max
2014 VW e-Up

sveinb

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA