En gul lithium Think på Orkanger som har mistet matlysten, mange ganger nå.

Startet av Marsto, fredag 27. oktober 2023, klokken 07:00

« forrige - neste »

worry

Think lithium

Warlock

Marsto

Jeg er også opptatt av hva vi kan gjøre med dette. Jeg vet det finnes mange svidde TIM kort rundt omkring. Det finnes ingen tegninger av kortet og hvilke komponenter det er bygd opp med. Det er nå et initiativ her i Trøndelag for å finne en vei videre i problemet. Vi er igang og søker etter kompetanse her i Norge og i utlandet og spesielt fra Semikron som har produsert alle komponentene for TIM. Vi får håpe disse problemene ikke stopper våre Thinker fra å krydre veiene her i Norge med litt Norsk elektrisk nostalgi.     
Think City 2010 mod. Li-Ion, Farge: City Citrus
VW e-up 2016 mod. Farge: Blueberry Metallic.

Marsto

Hei igjen godtfolk. Ja da er det vel på tide med en liten oppdatering om Orkanger Thinken. Den er ikke særlig villig til å gi slipp på sine hemeligheter om hvorfor den plutselig ikke vil ut på veien å kjøre nå. Det ble til at jeg overtok den fullstendig klar over at de på Orkanger måtte gi slipp på den med stort vemod. De hadde lagt ned mye tid å omsorg i det siste, med så mye assistanse som mulig fra Trondheim Thinkers miljøet, for om mulig å få den i bedre humør igjen. Det ser ut til at nøyaktig samme feilmelding har kommet tilbake som i aller første post på side 1 her om Orkanger Thinken. Vi får ta tiden til hjelp her å se om akkurat det samme har skjedd igjen. Mer kommer etterhvert, når vi finner ut hva som har skjedd.
Think City 2010 mod. Li-Ion, Farge: City Citrus
VW e-up 2016 mod. Farge: Blueberry Metallic.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA