Levering av nye Model 3

Startet av elbilnooben, mandag 23. oktober 2023, klokken 16:55

« forrige - neste »

Haamos

Hentet min bil i dag, og til tross for mail om maks 50% lading og 150 gratis km superlading, hadde bilen 100% da jeg hentet den. Lå også en lapp i bilen om at de var en ripe på panseret, booket service i appen, og de er allerede godt i gang med å utbedre. De ville ha den til i morgen for å sikre at de gjorde best mulig jobb, men jeg fikk en lånebil i mellomtiden.

Helt fantastisk bil, og jeg skjønner godt nå at det er en helt annen verden enn tidligere modell 3, da jeg fikk en gammel type som lånebil. Highland er så sinnsykt mye stillere og mer behagelig å kjøre
Tesla Model 3 2024 Standard range Ultra red

elbilnooben

Sitat fra: Haamos på torsdag 14. desember 2023, klokken 14:17Hentet min bil i dag, og til tross for mail om maks 50% lading og 150 gratis km superlading, hadde bilen 100% da jeg hentet den. Lå også en lapp i bilen om at de var en ripe på panseret, booket service i appen, og de er allerede godt i gang med å utbedre. De ville ha den til i morgen for å sikre at de gjorde best mulig jobb, men jeg fikk en lånebil i mellomtiden.

Helt fantastisk bil, og jeg skjønner godt nå at det er en helt annen verden enn tidligere modell 3, da jeg fikk en gammel type som lånebil. Highland er så sinnsykt mye stillere og mer behagelig å kjøre
Gratulerer! Så bra at de fikset det så raskt. Hvilken konfig har du og når bestilte du?

Haamos

Sitat fra: elbilnooben på torsdag 14. desember 2023, klokken 14:44
Sitat fra: Haamos på torsdag 14. desember 2023, klokken 14:17Hentet min bil i dag, og til tross for mail om maks 50% lading og 150 gratis km superlading, hadde bilen 100% da jeg hentet den. Lå også en lapp i bilen om at de var en ripe på panseret, booket service i appen, og de er allerede godt i gang med å utbedre. De ville ha den til i morgen for å sikre at de gjorde best mulig jobb, men jeg fikk en lånebil i mellomtiden.

Gratulerer! Så bra at de fikset det så raskt. Hvilken konfig har du og når bestilte du?
Takker! Ultra Red SR uten hengerfeste, svart interiør. Bestilte 25. oktober. Hentet i Drammen, og leverte til service i Hønefoss. Har veldig godt inntrykk av serviceavdelingen i Hønefoss så langt, de fant til og med en ripe til jeg ikke hadde sett. Var ingen spørsmål i det hele tatt om den kom etter jeg hentet den eller før, de bare fikser det.

marud

Ny oppdatering her i gården, 6 januar til 12 februar! Ikke fått VIN, men kan tyde på at bilen er på Titus eller Hoegh Detroit som begge skal innom Zeebrugge 14-16 januar, evt Morning Champion som er i Zeebrugge 31 Desember. Spennende tider, hadde vært fint med VIN som julegave hvertfall  :laugh:  :laugh:
2024 Tesla Model 3 RWD Stealth Grey

vgnils

Sitat fra: marud på søndag 17. desember 2023, klokken 16:03Ny oppdatering her i gården, 6 januar til 12 februar! Ikke fått VIN, men kan tyde på at bilen er på Titus eller Hoegh Detroit som begge skal innom Zeebrugge 14-16 januar, evt Morning Champion som er i Zeebrugge 31 Desember. Spennende tider, hadde vært fint med VIN som julegave hvertfall  :laugh:  :laugh:

Da er dine datoer forskjøvet med akkurat 5 dager i forhold til mine (1. jan - 7. februar). Har du også utlevering i Drammen?

CatDuGa

Sitat fra: marud på søndag 17. desember 2023, klokken 16:03Ny oppdatering her i gården, 6 januar til 12 februar! Ikke fått VIN, men kan tyde på at bilen er på Titus eller Hoegh Detroit som begge skal innom Zeebrugge 14-16 januar, evt Morning Champion som er i Zeebrugge 31 Desember. Spennende tider, hadde vært fint med VIN som julegave hvertfall  :laugh:  :laugh:

Når bestilte du? Og med h.f?
Her har jeg fortsatt 8 februar - 23 april og bestilte 23 september.
Håper virkelig jeg også får ny oppdatering snart🤞🤞🤞
2024 Tesla Mod3 RWD Stealth Grey-bestilt
2019 Tesla Mod3 (solgt)

marud

Sitat fra: vgnils på søndag 17. desember 2023, klokken 16:58

Da er dine datoer forskjøvet med akkurat 5 dager i forhold til mine (1. jan - 7. februar). Har du også utlevering i Drammen?
Nei, utlevering i Bodø. Sikkert lik leveringstid, men da 5 dager ekstra på meg for transport til nord!

Sitat fra: CatDuGa på søndag 17. desember 2023, klokken 18:07

Jeg bestilte 1 sept, med hf 😊

CatDuGa

Sitat fra: marud på søndag 17. desember 2023, klokken 18:42
Sitat fra: vgnils på søndag 17. desember 2023, klokken 16:58

Nei, utlevering i Bodø. Sikkert lik leveringstid, men da 5 dager ekstra på meg for transport til nord!

Sitat fra: CatDuGa på søndag 17. desember 2023, klokken 18:07

Jeg bestilte 1 sept, med hf 😊

Sammes om meg, bare tidligere bestilling på deg. Da satser jeg på at det kommer oppdatering ila denne uken🤞🤞
Blir spennende å se om du får VIN i julegave.
2019 Tesla Mod3 (solgt)

marud

Sitat fra: CatDuGa på søndag 17. desember 2023, klokken 19:51Sammes om meg, bare tidligere bestilling på deg. Da satser jeg på at det kommer oppdatering ila denne uken🤞🤞

Forhåpentligvis kommer det en god dose biler til Norge i neste runde så det blir litt flere HL på veien  8)

CatDuGa

Sitat fra: marud på søndag 17. desember 2023, klokken 21:00
Sitat fra: CatDuGa på søndag 17. desember 2023, klokken 19:51Sammes om meg, bare tidligere bestilling på deg. Da satser jeg på at det kommer oppdatering ila denne uken🤞🤞

Forhåpentligvis kommer det en god dose biler til Norge i neste runde så det blir litt flere HL på veien  8)

☺️☺️ Håper det☺️☺️
2019 Tesla Mod3 (solgt)

DavidRS

Etter å ha hatt min bortimot en uke nå, så må jeg si at jeg er kjempefornøyd. Utbedringene som er gjort fra forrige generasjon er natt og dag, og det oppleves usannsynlig stille og komfortabelt. Blinklys på rattet blir man forholdsvis fort vant med, må bare tenke opp ned og speilvent i rundkjøringer, så går det bra. Men etter noen dager vet du hvor du skal trykke likevel. Men måten jeg har holdt i rattet i alle år er ikke helt forenlig med blinklys på rattet, kjører ofte med en hand på rattet, og da legger jeg den akkurat der blinklyset er, så har blitt noen ufrivillige runder med blinking av det, og at jeg kommer borti når jeg skal bytte sang. Men, det er en vanesak, ei uke til, så tipper jeg problemet har eliminert seg selv. :p

Haamos

Sitat fra: DavidRS på mandag 18. desember 2023, klokken 14:16Etter å ha hatt min bortimot en uke nå, så må jeg si at jeg er kjempefornøyd. Utbedringene som er gjort fra forrige generasjon er natt og dag, og det oppleves usannsynlig stille og komfortabelt. Blinklys på rattet blir man forholdsvis fort vant med, må bare tenke opp ned og speilvent i rundkjøringer, så går det bra. Men etter noen dager vet du hvor du skal trykke likevel. Men måten jeg har holdt i rattet i alle år er ikke helt forenlig med blinklys på rattet, kjører ofte med en hand på rattet, og da legger jeg den akkurat der blinklyset er, så har blitt noen ufrivillige runder med blinking av det, og at jeg kommer borti når jeg skal bytte sang. Men, det er en vanesak, ei uke til, så tipper jeg problemet har eliminert seg selv. :p
I stad tok jeg meg selv i å bruke knappene på ren automatikk, og uten å se på rattet. Det setter seg lett i henda. Har vært litt i overkant ivrig, og lagt på 600km siden jeg hentet bilen på torsdag, men det skal ikke mye til å lære seg

elbilnooben

Ingen oppdatering på leveringsestimat for noen? Ser nå at nye bestillinger uten hengerfeste har 3-6 uker estimert leveringstid men med hengerfeste er 5-8 uker, så noe har jo skjedd på bestillingssiden.

DavidRS

Sitat fra: Haamos på mandag 18. desember 2023, klokken 16:28
Sitat fra: DavidRS på mandag 18. desember 2023, klokken 14:16Etter å ha hatt min bortimot en uke nå, så må jeg si at jeg er kjempefornøyd. Utbedringene som er gjort fra forrige generasjon er natt og dag, og det oppleves usannsynlig stille og komfortabelt. Blinklys på rattet blir man forholdsvis fort vant med, må bare tenke opp ned og speilvent i rundkjøringer, så går det bra. Men etter noen dager vet du hvor du skal trykke likevel. Men måten jeg har holdt i rattet i alle år er ikke helt forenlig med blinklys på rattet, kjører ofte med en hand på rattet, og da legger jeg den akkurat der blinklyset er, så har blitt noen ufrivillige runder med blinking av det, og at jeg kommer borti når jeg skal bytte sang. Men, det er en vanesak, ei uke til, så tipper jeg problemet har eliminert seg selv. :p
I stad tok jeg meg selv i å bruke knappene på ren automatikk, og uten å se på rattet. Det setter seg lett i henda. Har vært litt i overkant ivrig, og lagt på 600km siden jeg hentet bilen på torsdag, men det skal ikke mye til å lære seg

Jeg måtte ut med Leafen til kona, og på vei ut av rundkjøringa skrudde jeg plutselig lyden så forbanna høyt på radio. Prøvde å trykke på blinklyset jeg 🙈

Otkristo

Sitat fra: DavidRS på torsdag 21. desember 2023, klokken 06:40
Sitat fra: Haamos på mandag 18. desember 2023, klokken 16:28

Jeg måtte ut med Leafen til kona, og på vei ut av rundkjøringa skrudde jeg plutselig lyden så forbanna høyt på radio. Prøvde å trykke på blinklyset jeg 🙈
😂😂

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA