Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har du virkelig ikke lys i logoen?

Startet av El-inor, mandag 23. oktober 2023, klokken 13:54

« forrige - neste »

El-inor

Da har jeg fått koblet til lys i logoen i "grillen" - som vi kalte det i gamle dager. Egentlig bare tull selvfølgelig, men jeg synes det ser tøft ut når jeg møter andre Ariya-er med dette, så da unner jeg dere andre det synet når dere møter meg. Så møter du en hvit Ariya med lys i logoen så er det nesten helt sikkert meg.
- BMW 2-serie Active Tourer, hybrid - solgt
- Tesla Model 3, mars 2019 - solgt
- Tesla Model 3, juni 2019 - solgt
- VW ID.4 GTX, juni 2022 - solgt
- Nissan Ariya e-4FORCE Evolve - levert 10.03.23

Jan-Børre Olsen

Synes det er en unaturlig plass å ha lys på en bil. Minner meg om lastbiler hvor sjåføren har montert lys bak MB stjerna. Diverse signaturlys kan være kult men opplyst logo, nei det er ikke min greie.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

El-inor

Så, så - ikke ta alt så alvorlig Jan-Børre Olsen - det er bare en bil.

Nasseliten

Kult, jeg vil gjerne ha,så hvordan fikk du til det? Svakt opplyst duger for meg,logo er jo ikke lov opplyst i EU/EØS, men lov i USA.

Litt rart når fete lysstriper er lov som på ID.
Er det fare for bot tro?

El-inor

Forhandler gjorde det for meg. Nok av oppskrifter på FB som viser hvordan man kan gjøre det selv.

Nasseliten

Sitat fra: El-inor på søndag 19. november 2023, klokken 20:13Forhandler gjorde det for meg. Nok av oppskrifter på FB som viser hvordan man kan gjøre det selv.

Takk for svar. Da skal jeg spørre Birger

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA