skifte av tannstang på garanti

Startet av aageaasved, torsdag 12. oktober 2023, klokken 12:27

« forrige - neste »

ovev

2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV innlevert
2018 Hyundai Kona EV solgt
2020 VW E-up! Entry hentet 10/9/20 solgt
2020 VW ID3 kjøpt 5/6724

epifant

Endelig var det min tur også, drøye fire måneder etter jeg fikk mail. Gikk ikke mange timene, og ingen pushy salgsfremstøt til tross for at de (korrekt) påpekte andre ting som snart må utbedres. Pluss i boka til Gumpens Auto Vest, som til nå har vært en positiv opplevelse for en som er naturlig skeptisk til verksteder generelt og merkeverksteder spesielt.
Edison's electric light did not come about from the continuous improvement of the candle

igniztion

Sitat fra: epifant på tirsdag 05. mars 2024, klokken 00:41Endelig var det min tur også, drøye fire måneder etter jeg fikk mail. Gikk ikke mange timene, og ingen pushy salgsfremstøt til tross for at de (korrekt) påpekte andre ting som snart må utbedres. Pluss i boka til Gumpens Auto Vest, som til nå har vært en positiv opplevelse for en som er naturlig skeptisk til verksteder generelt og merkeverksteder spesielt.

Har også meget gode erfaringer med Gumpens Auto Vest, både på e-Up og ID.4
2021 VW ID.4 1st Max
2014 VW e-Up

Electric cars in Norway

SitatGikk ikke mange timene, og ingen pushy salgsfremstøt til tross for at de (korrekt) påpekte andre ting som snart må utbedres.

Effektiv og ingen pushy salgsfremstøt = Nice :+1: Gumpen

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA