Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lei av smartklokka mi..

Startet av Svk, søndag 01. oktober 2023, klokken 13:56

« forrige - neste »

Svk

Hei!Etter å vært uten klokke noen år ,så savnet jeg ei klokke.endte opp med en epleklokke rett før jul ifjor.
Men har egentlig ikke bruk for alt av funksjoner og lade hver kveld er et ork...
Så vurderer å kjøpe noe som er mer klokke, å litt mindre smart.
Ser garmin har mye flott.. men blir fort dyrt. (30.000kr for den dyreste)
Har sett litt på Tissot. Ser ut som de har noen passe dume som går på solys,med skritteller,gps,etc.

https://www.tissotwatches.com/en-no/t1214204405100.html

Budsjett er foreløbig 15.000kr

Hva har dere andre der ute som vil ha noe mer enn bare ei klokke og som ikke gidder å lade?

Så langt ser Tissot ut til å ha det beste alternativet

Svk

Noen som har prøvd denne?

Garmin fēnix 7X Pro


Svk


geear

Mekanisk ur. Nok mas fra telefon, trenger ikke maset rett i håndleddet. Bruker Garmin-klokke kun til trening.

Svk

Så litt på det først.men ble en hybrid.
Da har jeg :
-swiss made
- lades opp via sola/trenger ikke å lades
-skritteller,kompass
-mobil varslinger
-ETA urverk
-ikke så veldig dyr,slipper å være redd for å bli ranet på åpen gate
- kan frikobles fra mobilen å bruke den som vanlig klokke/skal fungere fint uten mobil koblet til
-holder seg bedre i verdi? Kommer ikke nye modeller så ofte/lite endringer.er jo mest vanlig klokke

Skal jeg trene,så har jeg jo fortsatt eple klokka.ikke vits å selge denne.er vel ikke verd noe nå som ny modell er i salg.

Tror dette blir knall. Ser jo bra ut også


https://www.tissotwatches.com/en-no/t1214204705100.html


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA