Prøvekjøring av Model S

Startet av drFloyd, ons 21. nov 2012, kl. 18:27

« forrige - neste »

petersv

Sitat fra: petersv på ons 15. mai 2013, kl. 15:37
Tja, kanskje ikke helt enig der jeg da. 4-5 leds for drøye 2 lapper? Det sies at alle biler kables for lys, så jeg skal se om jeg ikke klarer å montere noe selv :P ;)

Apropos:
http://teslatap.com/modifications/lights-how-to-improve-trunk-lighting/
http://teslatap.com/modifications/lights-how-to-improve-frunk-lighting/

For oss som liker å gjøre sånt istedenfor å sitte på sofan ;)

Corny

Blå høres bra ut. Det er det vi har bestilt, så får håpe jeg (og ikke minst kona) blir fornøyd med den fargen når vi ser den.
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

fortoggale

Sitat fra: Corny på tor 16. mai 2013, kl. 14:37
Da har jeg fått invitasjon til prøvekjøring i Stavanger neste uke. 22. og 23. mai. Oppmøte ved et av hotellene i sentrum. Skal bli spennende å se hvilken bil som tar turen hit.

Hvilket hotell ?
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

arnehelge

Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger, Norway
Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

Adrian

Sitat fra: Corny på tor 16. mai 2013, kl. 14:37
Da har jeg fått invitasjon til prøvekjøring i Stavanger neste uke. 22. og 23. mai. Oppmøte ved et av hotellene i sentrum. Skal bli spennende å se hvilken bil som tar turen hit.

Når på dagen er dette? Er det kun for inviterte?

Har blitt lovet invitasjon fra Tesla om prøvekjøring i både Oslo (lenge siden) og stavanger/Bergen, men aldri fått noen invitasjon. Bor i Haugesund så hadde vært deilig å slippe å fly til oslo.
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

arnehelge

Jeg fikk e-post ved. Stavanger, men jeg prøvekjørte i Oslo i desember så det er ikke aktuelt for meg.
Ta kontakt med Tesla og avtal prøvekjøring. Det skal foregå 22 og 23 mai kl. 10 -18.

Her er e-posten:
VIKTIG INFORMASJON

Sjåfører må ta med et gyldig førerkort på dagen

Vennligst ankom minimum 15 minutter før din avtale for innsjekk

Din avtale vil vare ca. 30 minutter og vil inkludere en gjennomgang og en prøvekjøring som er designet for å teste egenskapene til Model S

En fra Tesla-teamet vil være med på din prøvekjøring for å besvare spørsmål og sikre optimal utnyttelse av din tid i Model S

Du kan bringe opp til tre gjester for å sitte i baksetet og delta på din prøvetur

Av sikkerhetsgrunner vil det ikke være mulig for barn under åtte år å delta på prøvekjøringen

Arne
P566
Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

Adrian

Sitat fra: arnehelge på fre 17. mai 2013, kl. 00:34
Jeg fikk e-post ved. Stavanger, men jeg prøvekjørte i Oslo i desember så det er ikke aktuelt for meg.
Ta kontakt med Tesla og avtal prøvekjøring. Det skal foregå 22 og 23 mai kl. 10 -18.

Her er e-posten:
VIKTIG INFORMASJON

Sjåfører må ta med et gyldig førerkort på dagen

Vennligst ankom minimum 15 minutter før din avtale for innsjekk

Din avtale vil vare ca. 30 minutter og vil inkludere en gjennomgang og en prøvekjøring som er designet for å teste egenskapene til Model S

En fra Tesla-teamet vil være med på din prøvekjøring for å besvare spørsmål og sikre optimal utnyttelse av din tid i Model S

Du kan bringe opp til tre gjester for å sitte i baksetet og delta på din prøvetur

Av sikkerhetsgrunner vil det ikke være mulig for barn under åtte år å delta på prøvekjøringen

Arne
P566

Takk takk

Adrian

Whooohhoooo! Der fikk jeg reservert meg en prøvekjøring i Stavanger 23 mai. Gleder meg :D :D :D :D :D

Sindre M.

Sitat fra: Adrian på fre 17. mai 2013, kl. 15:04
Whooohhoooo! Der fikk jeg reservert meg en prøvekjøring i Stavanger 23 mai. Gleder meg :D :D :D :D :D
Når kontaktet du Tesla for å sette deg på listen? Jeg gav dem beskjed rundt 10-12min etter henvendelsen ble sendt ut (mailen ble sendt ut), men fikk beskjed om at det ikke var flere ledige plasser disse to dagene...
2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

Adrian

Sitat fra: Sindre M. på fre 17. mai 2013, kl. 16:59
Sitat fra: Adrian på fre 17. mai 2013, kl. 15:04
Når kontaktet du Tesla for å sette deg på listen? Jeg gav dem beskjed rundt 10-12min etter henvendelsen ble sendt ut (mailen ble sendt ut), men fikk beskjed om at det ikke var flere ledige plasser disse to dagene...

Jeg sendte en mail etter at jeg leste her på forumet at prøvekjøring var kommet på plass og jeg hadde ikke fått invitasjon som jeg var blitt lovet mange gnger før. Fikk beskjed om at det også var fullbooket da. Noen timer senere fikk jeg telefon fra dem hvor det var blitt en avbestilling og om jeg ville ha den plassen. Var veldig heldig jeg da....

Sindre M.

Kanskje jeg kan være baksetepassasjer med noen som skal ha prøvekjøring en av disse to dagene i Stavanger?  :D Så får jeg sett bilen som har vært på blokka siden 2009...

bjodnes

Jeg skal kjøre 0930 på torsdag. Velkommen hvis du vil være med Sindre.
iOn 2012 modell
2013 model S 85

Sindre M.

Sitat fra: bjodnes på lør 18. mai 2013, kl. 10:39
De hadde vært supert å få bli med på turen din! Hvis du kan sende meg navn/mobilnummer på sindrem (A) me.com ved anledning, så møter jeg deg på torsdag :-)

Adrian

Sitat fra: bjodnes på lør 18. mai 2013, kl. 10:39

Har de flere biler til prøvekjøring? Jeg har samme dag og tidspunkt.

Epleskreller

Merklig at man ikke får ha med barn under 8 år. Jeg hadde med guttungen på tre på prøvekjøring på Alnabru. Vi forsøkte først å bruke bagasjesetene, men der var det en produksjonsfeil. Så puttet jeg inn mitt eget barnesete og dro på runden med småen bak. Dette var for ni dager siden.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA