Gode råd er dyre. Rådyrene er gode. Nødbrems virker dårlig

Startet av Mobileum, lør 30. sep 2023, kl. 00:56

« forrige - neste »

Mobileum

Mitt forhold til Tesla er nok atskillig mere ambivalent enn mange andre Tesla-eiere (og ikke Tesla-eiere) her, og tilfredsstiller derfor sikkert til  kriteriene for å inneha tittelen "troll". Helt greit, men hvorfor er man i det hele tatt aktiv på et diskusjonsforum hvis man misliker at det også avdekkes negative saker?
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD

sjokomelk

Kommentaren min var ikke tilsiktet deg, Mobileum. Det er andre som "overtar" tråd etter tråd og gjentar seg selv med samme edder og galle for et produkt de mente de skulle fått for mange år siden. Og som samtidig solgte bilen for mange år siden også, og har ikke hatt noe førstehåndserfaring med Tesla på lenge.
Man har lov til å ha meninger og være uenig, men det er enkelte som ikke kjenner sin besøkelsestid.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

daktari

Sitat fra: sjokomelk på tir 03. okt 2023, kl. 12:06Kommentaren min var ikke tilsiktet deg, Mobileum. Det er andre som "overtar" tråd etter tråd og gjentar seg selv med samme edder og galle for et produkt de mente de skulle fått for mange år siden. Og som samtidig solgte bilen for mange år siden også, og har ikke hatt noe førstehåndserfaring med Tesla på lenge.
Man har lov til å ha meninger og være uenig, men det er enkelte som ikke kjenner sin besøkelsestid.
Foreslår at du leser tråden fra starten, slik at du kan se konteksten, før du fortsetter personangrepene.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

Handyman

Sitat fra: sjokomelk på tir 03. okt 2023, kl. 12:06Kommentaren min var ikke tilsiktet deg, Mobileum. Det er andre som "overtar" tråd etter tråd og gjentar seg selv med samme edder og galle for et produkt de mente de skulle fått for mange år siden. Og som samtidig solgte bilen for mange år siden også, og har ikke hatt noe førstehåndserfaring med Tesla på lenge.
Det er nok ikke rent få her som tenker det samme som deg.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA