Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Anmeldelse av Classic Think i Bil magasinet 1999

Startet av Ken, lørdag 17. november 2012, klokken 21:39

« forrige - neste »

Ken

Bare noe jeg kom bort i i en loppemarked just. En bunke med gamle Bil magasiner var nok for meg å tenke på at en av dem hadde noe om vår kjære bil. Traff riktig blad med en gang!
Artikkel var overaskende positiv synes jeg.
Bla ned til "Historie" på http://www.elbil.no/wiki/Think og åpne de tre lenker etter hverandre. God fornøyelse ;)
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

elektrolux

#1
Meget interresant, informativ, og Nøytral/positiv artikkel.

Reagerer på at artikkelforfatteren gir full pedal og bruker varme opp de bratteste bakkene, og anbefaler å kjøre bilen tom en gang i uken. Senere har vi lært at batteriestyringen ikke tok tilstrekkelig hensyn til batteriet, og at slik bruk bør unngås.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Caspar

Kult ! Ser ikke ut som om noen av bilene i artikkelen finnes lenger. Hadde passet fint med denne i glass og ramme i garasjen hvis bilene eksisterte
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Ken

#3
Det er bare å bruke vinkelsliper Caspar  ;)

Det var litt av et læringskurv hvordan man behandlet Thinken. Jeg pleide å kjøre bilen tom en gang i uke. Rundt og rundt i nabolaget som en galning. Jeg har just hatt min første batterihavari. Mest sannsynlig en sprekt celle og 2 andre blokker forgiftet av frostvæske. Jeg har heldigvis en annen pakke klar til montering.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA