Lading på Gardermoen Parkering

Startet av peterka, onsdag 12. juli 2023, klokken 14:18

« forrige - neste »

peterka

Ser at Gardermoen parkering har gode priser på parkering ink lading. Er det bra plass mellom bilene da eg er redd for handlebulker. Kva erfaring har dere rundt dette som har parkert her?

Magnus Hansen

P-plassene er merket med striper og det er helt normalt med plass. I høysesong er alt utsolgt og fullt og du kan jo ha uflaks at det er trangt. Når jeg parkerte der sist kjørte jeg en stund rundt før jeg fant det som sannsynligvis var den ene plassen som var ledig (som jeg hadde reservert)

geear

Sitat fra: peterka på onsdag 12. juli 2023, klokken 14:18Ser at Gardermoen parkering har gode priser på parkering ink lading. Er det bra plass mellom bilene da eg er redd for handlebulker. Kva erfaring har dere rundt dette som har parkert her?
På generell basis vil jeg si det er veldig begrenset risiko på flyplassparkeringer. Er du lenge borte har det kanskje vært et bilbytte eller to ved siden av deg, kanskje ingen, sammenlignet med utenfor en butikk tilsvarer det en halvtimes trafikk.. 😉

jkirkebo

I tillegg tar ikke folk med seg familie og bagasje inn på parkeringsplassen på Gardermoen Parkering. De setter av alt utenfor før de kjører bilen inn. Så det er normalt bare fører som skal ut.

Kjedelig å drasse kofferter på grusvei ;)
Tesla Model Y LR 2024 (gul)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA