Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fra lørdag blir det påbudt med kortbetalingsløsning på hurtigladestasjonene

Startet av elbil.no, torsdag 29. juni 2023, klokken 20:00

« forrige - neste »

elbil.no

Fra lørdag blir det påbudt med kortbetalingsløsning på hurtigladestasjonene

The post Fra lørdag blir det påbudt med kortbetalingsløsning på hurtigladestasjonene appeared first on Norsk elbilforening.

Source: Fra lørdag blir det påbudt med kortbetalingsløsning på hurtigladestasjonene
Dette er en automatisk nyhetsfeed fra elbil.no Hjemmesiden til Norsk elbilforening

RJK

Denne nyheten førte til 4 - FIRE meldinger her på forumet om akkurat samme sak. Er det ikke mulig å la vær å spamme ned forumet?

Klaget på dette før uten at det tydeligvis har effekt, så nå sendte jeg også inn epost til medlemsservice, siden det var eneste kontaktinfo jeg fant i farta.

Blir det ikke gjort noe med dette, så er neste steg å blokkere denne brukeren deres.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Elbilforum admin


RJK

Sitat fra: Elbilforum admin på mandag 17. juli 2023, klokken 14:08Det var feil i et skript.

Problemet skal være løst nå.
Takk for svar.

Jeg følger litt med ennå, men har ikke opplevd det de aller siste dagene. Men var ikke mange dagene siden ene nyheten kom 5-6 ganger i løpet av dagen.

:)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

RJK

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA