Strømuttak i bagasjen

Startet av TeslaMYQS, tor 15. jun 2023, kl. 10:06

« forrige - neste »

Pitmairen

Sitat fra: Lars1980 på tor 13. jul 2023, kl. 09:55Hva er de fysiske målene på den 32 literen? Usikker på om målene på thansen er riktige da den er oppgitt som lengre enn den på 45 liter.

45L: 622x346x485 mm

32L: 663x346x455 mm

Målene på 45 literen stemmer med bruksanvisning som ligger på thansen, men finner ingen på 32 literen.

Og om noen kan legge ut ett bilde av 32 L boksen i bagasjen.
Jeg har 18L, tror denne er helt lik 32L, bare litt lavere.

Målene ser ut til å stemme. De inkluderer også håndtakene, så selve boksen er ca 600mm.

geear

18 og 32 er vel en annen type boks enn 45-literen.

Vi kjører slik som i vedlagt bilde når vi skal på langtur. Må bare passe på at det er litt åpen luft rundt luftespaltene.

TeslaMYQS

Fikk kjøpt meg en sånn 32 liter i dag. Var innom thansen i eidsvoll og da fikk jeg beskjed om at det var tomt i de fleste butikkene og på hovedlager, men fant en i Elverum så da var det bare å fyke opp ditt og sikre seg en. testet den på vei hjem og den ble fort kald og virket bra. Eneste som var nevnt tidligere her så sitter det displayet litt dårlig og buler ut på midten innimellom.

TeslaMYQS

takker også for alle svar og innspill både på det ene og det andre jeg lurte på  :)

geear

Jeg tok av displayplata på min og tok av kanskje en millimeter i hver ende på båndsliperen. Vært helt fint etterpå.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA