2023.20.4.1

Startet av Mobileum, lørdag 10. juni 2023, klokken 07:37

« forrige - neste »

tgmachine

Det står på Notateslaapp at udokumentert nyhet i denne versjonen er at man kan forhåndsvise alle kameraer i bilen under "Service" menyen ved å trykke på det der inne. Jeg finner det ikke på min 2019 Model 3 LR. Gjelder dette ikke for Norge? Andre som ser det?

https://www.notateslaapp.com/software-updates/version/2023.20.4.1/release-notes

-tgmachine

Handyman

Sitat fra: tgmachine på mandag 19. juni 2023, klokken 11:14Det står på Notateslaapp at udokumentert nyhet i denne versjonen er at man kan forhåndsvise alle kameraer i bilen under "Service" menyen ved å trykke på det der inne. Jeg finner det ikke på min 2019 Model 3 LR. Gjelder dette ikke for Norge? Andre som ser det?
https://www.notateslaapp.com/software-updates/version/2023.20.4.1/release-notes
Fungerer fint på min Y 08/21. Egen knapp på service-siden. Bilen må stå i P.

Edit: Rettet årstall fra 22 til 21
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Elmo

Sitat fra: tgmachine på mandag 19. juni 2023, klokken 11:14Det står på Notateslaapp at udokumentert nyhet i denne versjonen er at man kan forhåndsvise alle kameraer i bilen under "Service" menyen ved å trykke på det der inne. Jeg finner det ikke på min 2019 Model 3 LR. Gjelder dette ikke for Norge? Andre som ser det?

Fungerer på min 2019 TM3 LR
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Tesla Model 3 AWD/FSD 2019/03 med FW: 2025.32.
Seat Mii 2020/01.
eUp 2014 - solgt.
Har hatt div. Saxo/P106 electric som vi har kjørt tilsammen 170.000 km med.

OlaM

Funket fint på min '21 3LR og. Interessant å se alle kameraene for første gang. Ikke spesielt vide vinkler på sidekamera eller de andre frontkameraene. Ikke rart Tesla Vision er skuff.
'21 3LR

tgmachine

Vel, ser det ikke her. Bilen er i park og står koblet til strøm. Det at den er koblet til strøm kan vel ikke ha noe å si. Menyvalget er rett og slett ikke der under "Service". Er det en bug?

-tgmachine

geear

Har du AP2.5 eller AP/HW3? Hvis det var en av de første ble den levert med 2.5, men de fleste fikk vel FSD i den perioden, pga priskutt, og har da fått gratis oppgradering til HW3.

Handyman

Sitat fra: tgmachine på tirsdag 20. juni 2023, klokken 18:26Vel, ser det ikke her. Bilen er i park og står koblet til strøm. Det at den er koblet til strøm kan vel ikke ha noe å si. Menyvalget er rett og slett ikke der under "Service". Er det en bug?

-tgmachine
Jeg har en egen knapp som heter "Forhåndsvisning av kamera", eller noe i den duren.

tgmachine

Sitat fra: geear på tirsdag 20. juni 2023, klokken 19:21Har du AP2.5 eller AP/HW3? Hvis det var en av de første ble den levert med 2.5, men de fleste fikk vel FSD i den perioden, pga priskutt, og har da fått gratis oppgradering til HW3.

Har AP 2.5. Har ikke FSD, så heller da ikke HW3. Antar det kanskje er derfor jeg ikke ser menyvalget da?

-tgmachine

RBK

Du må betale Premium Connetivity for å få tilgang til kamera. Jeg ser de på Y jeg har men ikke på 3 da jeg ikke betaler noe på denne.
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

Handyman

Sitat fra: RBK på tirsdag 20. juni 2023, klokken 22:05Du må betale Premium Connetivity for å få tilgang til kamera. Jeg ser de på Y jeg har men ikke på 3 da jeg ikke betaler noe på denne.
Du blander ikke med "live Kamera" under Sentry mode vel? Høres rart ut at man skal ha Prem Con for å Forhåndvise kameraene på skjermen i bilen.

OlaM

Jeg har ikke Premium Connetivity og det funker hos meg. SW v. 2023.20.4.1
'21 3LR

kasmir

Sitat fra: tgmachine på tirsdag 20. juni 2023, klokken 18:26Vel, ser det ikke her. Bilen er i park og står koblet til strøm. Det at den er koblet til strøm kan vel ikke ha noe å si. Menyvalget er rett og slett ikke der under "Service". Er det en bug?

-tgmachine

Scroll videre nedover i servicemenyen ?

tgmachine

Sitat fra: kasmir på onsdag 21. juni 2023, klokken 07:52

-tgmachine

Scroll videre nedover i servicemenyen ?

Har gjort det. Finnes ikke der. Så valget er bare rett og slett borte.

-tgmachine

tgmachine

Tror det må være noe galt med min software. Snakket med support nå. Tok en soft-reset av bilen, deretter slo den av og lot være av i 5 minutter. Valget kom ikke tilbake. Eneste kamera-knapp jeg har er "Kamerakalibrering", men den har jeg hatt der lenge.

Kanskje en reinstallasjon av software må til?

PS: Når jeg ser i tråden her, så er det en som hadde 2019 versjonen som hadde valget. Men ut fra signatur ser jeg at vedkommende hadde FSD. En annen her har 21 modellen og har det. Jeg har jo 2019 versjonen uten FDS, AP 2.5 og standard-connectivity. Er det et lite utvalg tesla model 3 eiere som ikke har mulighet til dette?

-tgmachine

Kim-

Så du mangler en knapp i service menyen? Er det ikke like mange knapper på hver side? Hvordan er personverninnstillingene dine?
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA