Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endre konfigurasjon, spørsmål til ny og gammel pris

Startet av Dalingen92, fredag 09. juni 2023, klokken 16:47

« forrige - neste »

Dalingen92

Hei

Jeg har en Model Y LR Cherry Red bestilling på vent hos Tesla, har nå fått sett fargen og er ikke villig til å betale såpass mye ekstra for denne, samtidig har pris gått ned på Model Y P, så jeg ønsker å bytte til en P. Når jeg skal inn å endre konfigurasjonen min så får jeg opp gammel P pris, altså 604 652 for en sort uten vinterdekk. Pleier dette å være slik? Bare å kjøre på å endre konfigurasjon så oppdaterer det seg til ny pris etterpå?😊

Har prøvd å ringe Tesla på to ulike nummer, har nå idag vært på butikken, jogget, kjørt bil i en time og klipt plen. Imens har telefonen ringt til sammen 3t 40min, etter å ha tastet 3 for salg hos Tesla,så den muligheten har jeg foreløpig gitt opp😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA