Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Aktivere ny ladebrikke fra elbilforeningen

Startet av Mippen, søndag 07. mai 2023, klokken 13:54

« forrige - neste »

Mippen

Har mistet min gamle blå ladebrikke og har fått ny blå ladebrikke fra elbilforeningen. Jeg finner ikke ut hvordan jeg sletter den gamle og legger til den nye.
Fremtiden er elektrisk.

Trekkoppbil

Hvis du skal slette den gamle, så må du nok inn på mine sider hos hver enkelt av operatørene som du har avtale med og hvor du har registrert brikka.

RJK

Sitat fra: Trekkoppbil på torsdag 31. august 2023, klokken 17:49Hvis du skal slette den gamle, så må du nok inn på mine sider hos hver enkelt av operatørene som du har avtale med og hvor du har registrert brikka.
Han snakker om den blå, ikke den sorte. Med den blå trenger han ingen avtaler med andre operatører, fordi Elbilforeningen er hans operatør. Det er de som har avtaler med ladeselskapene.

Siden jeg ikke er medlem selv, så vil jeg anbefale at du, Mippen, ringer medlemsservice om du ikke ser hvordan du sletter den gamle brikken. Men husk at du kanskje må legge inn den nye før du får slettet den andre.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA