Th!nk søger omsorg

Startet av Orla Pedersen, fre 05. mai 2023, kl. 11:32

« forrige - neste »

Marsto

Hei igjen Orla. Mange takk for en god oppdatering. Det er virkelig en flott Think du har. Det som er veldig trist er at det er meget, meget komplisert å montere et lithium batteri inn i denne som er en gen.1 Zebra. Hadde det vært en Gen.2 ville det vært mulig å montere Lithium nesten rett inn.  Det vil derfor ikke være særlig mye interesse å importere denne inn til Norge når det er svært vanskelig eller umulig å finne gode Zebra batteri som kan monteres rett inn i din Think. Jeg håper likevel du vil prøve å selge den i deler i stedet for å kjøre den til skrot. Med beste hilsen fra Marsto. 

Think City 2010 mod. Li-Ion, Farge: City Citrus
VW e-up 2016 mod. Farge: Blueberry Metallic.

Orla Pedersen

Hvis ikke der er interesse fra Norge, så er bilen på vej til skrot. Der er ingen af de få danskimporterede Th!nk, der stadig er registreret og på nummerplader. De var alle zebra, et par stykker blev monteret med brændselsceller ved et firma H2-logic, det blev de ikke pænere af  ???  og så er der de to neas- energy brugte til reklame, (hvoraf den ene står her.) Så sansynligvis ingen behov for dele i Danmark, og jeg kommer ikke til sende bilen i dele til Norge, det har jeg slet ikke overskud til.
Så det bliver nok skrot... :-\
Mvh
Orla Pedersen

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA