Spyledyser

Startet av StaticApnea, torsdag 27. april 2023, klokken 17:45

« forrige - neste »

StaticApnea

Er det andre enn meg som synes det er dårlig guffe på vindusspyledysene på VW id.4? Det føles som om pumpen er for svak. Skal det virkelig være slik? Vindusspylevæsken treffer ruta, men jeg synes det er alt for dårlig fres på det som kommer. Slik har det vært siden jeg fikk bilen for en måned siden. Jeg fikk opplyst av Møller at man kan justere på en skrue ved siden av dysene, men dette justerer bare hvor væsken treffer ruta og har ikke noe med punchen i det som kommer ut å gjøre. Noen som har løsningen på problemet eller tror dere at dette bare er noe jeg må leve med? Førøvrig veldig fornøyd med bilen :)

SveinJ

Opplever vindusspylere og deres funksjon helt OK.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue (solgt)
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

biggern

Sitat fra: SveinJ på torsdag 27. april 2023, klokken 18:45Opplever vindusspylere og deres funksjon helt OK.

Yepp. Må bare kjøre saktere. LOL.

Mike A.

Dysene på min 2016 Golf Stasjonsvogn hadde trykk som en hormonell tenåring. På min 2021 ID.4 derimot, mistenker jeg de sliter med prostataen... minimalt trykk, og skvetter litt opp på ruta bare om man er heldig med vindretningen.

ENTO

Helt enig, dette problemet har også jeg registrert.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA