Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selge Leaf

Startet av tyop, onsdag 12. april 2023, klokken 20:30

« forrige - neste »

tyop

Jeg har kjøpt meg ny bil, og i den forbindelse skal jeg selge min Nissan Leaf 30 Nordic kWh (2017) som har gått 65000 km er i god stand. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=298234135
 La den ut for et par dager siden, men kun et par hendvendelser og høyeste bud på 70000,-

Veldig usikker på om jeg har lagt meg for høyt eller jeg må belage meg på å la den ligge ute mange uker. Noen som har solgt sin Leaf i det siste og som vil dele sin erfaringer? 

kaiat

Om det ikke haster, kan du jo la den ligge ute litt til. Så kan du eventuelt justere prisen. Du kan jo også forsøke Nettbil f.eks. og få en pris derfra for sammenligning.

Dette er jo en Nordic-versjon, så du bør få med at den har LED-lys og 360-kamera. Ellers kan folk tro at det er den enklere Accenta'en som har det samme interiøret, men som mangler disse tingene.

abro

Kan jeg spørre hva du fikk for den og hva du hadde priset den til?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA