Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Think statistikk for 2022 i Norge

Startet av Marsto, onsdag 12. april 2023, klokken 10:27

« forrige - neste »

Marsto

Det er i 2022 registrert 207 biler med Think i modellnavnet, ifølge SSB. Her er en link til tabellen over hvor i landet de befinner seg og regner med det innbefatter både Think Classic og City.
https://www.ssb.no/statbank/sq/10081290
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

worry

God spredning!  :+1:
Men flesteparten er jo i Oslo-området.
Think lithium

Marsto

Ja, Kristiansand er vel sørligste kommune med 3 stk. og Hammerfest kommune i nord med 1 stk. Litt lenger sørvest har Skjervøy i nord faktisk en også.   
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

Warlock

 :+1:
Finnmark Thinkers kan jo ha møte og fest, bare 35mil fra hverandre er jo ingenting (bare 2x8timer lading) :)

Marsto

Jada, så kan Trondheim Thinkers laste opp de 8 bilene som fremdeles er registret på Hurtigruta og møtes i Hammerfest på treff. Det hadde vært noe det!!!
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

bcx238h

Sitat fra: Marsto på onsdag 12. april 2023, klokken 15:09Jada, så kan Trondheim Thinkers laste opp de 8 bilene som fremdeles er registret på Hurtigruta og møtes i Hammerfest på treff. Det hadde vært noe det!!!

Alle er hjertelig velkommen til Hammerfest!  8)  ;D

Warlock

 :+1:
Er med jeg, men ikke sikkert bilen vil være med, kan være den skal på kanotur.... ;)

Hege Sophie

Jeg er en av 2 på Lørenskog. :D  Alltid når jeg treffer en annen Think på veien så er det tut og vink. :laugh:  Hyggelig.
Ellers så meldte jeg meg inn i dag.
Eier en svart Think City 2008 som har gått 79'. Hun (altså bilen) heter Nusse (selvfølgelig!). Har hatt henne siden 2018 og stortrives med bilen.
Godt å se at det fortsatt er 207 biler på veien.
Lykkelig eier av Nusse - Svart Think City 2008

Electric cars in Norway

Sitat fra: Hege Sophie på søndag 18. juni 2023, klokken 22:54Jeg er en av 2 på Lørenskog. :D  Alltid når jeg treffer en annen Think på veien så er det tut og vink. :laugh:  Hyggelig.
Ellers så meldte jeg meg inn i dag.
Eier en svart Think City 2008 som har gått 79'. Hun (altså bilen) heter Nusse (selvfølgelig!). Har hatt henne siden 2018 og stortrives med bilen.
Godt å se at det fortsatt er 207 biler på veien.
Herlig å lese slikt :+1:

Gogs

Hadde vært herlig å eie en av disse! Jeg og min kone kjøpte en da vi var nygift. Men Think gikk dukken før vi fikk den. Ser det er svært magert på finn om dagen. :-\ Noen som har noen tips?
Sølv VW ID.4 2022 -
Hvit Ampera-e 2019 - 2022
Sort/mørkegrå BMW i3 2017 - 2019
Hvit Renault Zoe Intens 2015 - 2017
Hvit Renault Zoe Life 2014 - 2015 RIP
Hvit Peugeot iOn 2011 - 2014
Orange Kewet Buddy 2005 - 2005

Electric cars in Norway

#10
Gogs :+1: sett denne på FB?

Vet ikke om det er en gml annonse som ikke er slettet da....

worry

Jeg har litt for mange. Kan gjerne selge en. Send meg en melding. :-)
Think lithium

Marsto

Sitat fra: Hege Sophie på søndag 18. juni 2023, klokken 22:54Jeg er en av 2 på Lørenskog. :D  Alltid når jeg treffer en annen Think på veien så er det tut og vink. :laugh:  Hyggelig.
Ellers så meldte jeg meg inn i dag.
Eier en svart Think City 2008 som har gått 79'. Hun (altså bilen) heter Nusse (selvfølgelig!). Har hatt henne siden 2018 og stortrives med bilen.
Godt å se at det fortsatt er 207 biler på veien.

Hei Hege Sophie. Så flott at du melder deg på i forumet. Det er her vi har en god mulighet til å holde Think på veien. Bare lag en post om noe blir et problem. Det er meget kompetente folk her som kan gjøre et forsøk på å hjelpe deg om det blir nødvendig.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA